|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

29 Dec 2010 14:31
Senast ändrad av h_z, 09 Maj 2011 07:56, ändrad totalt 5 gånger
SÄLJES: BBS 17" RK 100/4, 7,3 kg/st SÅLDA!
Bra skick, suttit på en skoda pickis.
Sitter begagnade 205/40 däck på.
ET 42
Vikt enligt uppgift 7.3 kg
Pris 4500:- eller rimligt bud.
img]http://hz-foto.se/bilder/IMG_1797_1.jpg[/img]
Ev byte mot BBS LeMans replikor passande Audi 112/5
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
JonasH88
Frövi
Här sen Dec 2009
Inlägg: 194

29 Dec 2010 18:16
Vad är det för ET på dem?
_________________ Jonas Holmblad
Skam den som ger sig!
BMW E30
S50B30 turbo
Mitsubishi EVO 3 x2
BMW E36 M3 3.2
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

29 Dec 2010 23:38
Re:
| JonasH88 skrev: | | Vad är det för ET på dem? |
ET42
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783

30 Dec 2010 00:01
Hur breda är fälgarna?
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

30 Dec 2010 00:15
Re:
| bfd_henriksson skrev: | | Hur breda är fälgarna? |
De är 7" breda
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008
Inlägg: 631

01 Jan 2011 13:01
Vad är det för diam på centrumhålet?
_________________ Stefan Löfström
BMW 320is -90
BMWSC #719
|
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019

01 Jan 2011 14:08
Hett tips: Nämn vad dom väger, RK-modellen är en riktig flugviktare! Låga sju för dessa är jag ganska säker på.
_________________ Mattias Habenicht
HMS
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

02 Jan 2011 22:59
Re:
| lofstrom skrev: | | Vad är det för diam på centrumhålet? |
Den yttre delen där Centrumringen sitter är ca 70 mm
och innan för den är det ca 6o mm
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

02 Jan 2011 23:00
Re:
| Mattias Habenicht skrev: | | Hett tips: Nämn vad dom väger, RK-modellen är en riktig flugviktare! Låga sju för dessa är jag ganska säker på. |
Har tyvärr däck monterat nu men vet att ja reagerat på att de känns lätta.
Ska se om jag hittar några viktuppgifter.
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

17 Jan 2011 11:27
Ingen som behöver ett par nya "skor"?
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

02 Feb 2011 12:14
Enligt uppgift väger dessa 7.3 kg
17x7
ET 42
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

08 Feb 2011 11:04
Nu med bilder i första inlägget.
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103

08 Feb 2011 14:22
3000:- bjudet!
( iaf ett bud. )
_________________ Jonas Rithell
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

10 Feb 2011 08:44
Re:
| aelget skrev: | 3000:- bjudet!
( iaf ett bud. ) |
Ja det är ju en början iaf, lite bättre kan du nog!
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

21 Feb 2011 12:09
Kom och köp!
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
M Scotte
Vellinge
Här sen Jan 2003
Inlägg: 450

23 Feb 2011 09:19
Något mönster kvar på däcken?
_________________ Martin Scotte
-Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak.
Honda Civic
Superstage: 1.22.44
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

23 Feb 2011 09:56
Mellan 3-5 mm har jag för mig.
Kan skicka med 2 till beggade däck i samma dimension om det känns aktuellt.
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

02 Mar 2011 09:30
Snart vår!
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

10 Mar 2011 10:51
Upp!
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29
Trådstartare

18 Mar 2011 12:54
Någon?
_________________ Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
|
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 3065

18 Mar 2011 17:21
Re:
Jag är sugen men jag fick reda på att jag blir av med mitt garage inom kort så jag vet inte hur mycket plats jag kommer att ha framöver. Kommer att sitta med dubbla uppsättningar 17" sommarfälgar med däck till bruksbilen under en period om jag köper dessa.
Vet mer i veckan som kommer
_________________ Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
|
|