| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Stängt forum bara för medlemmar?
|
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 13170 besök totalt |
|
Finns det intresse att ha en forumdel som bara medlemmar i BMWSC kommer in i? Där man kan ha trådar för diskussion bara inom klubben? Ett enkel grej att fixa till klubben om det är intressant! _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
En stängd del för tex klubbinformation/diskussioner mellan medlemmar enbart, och en öppen del för diskusioner oavsett befintligt medlemskap?
oavsett vilket forum (Rejsa/BMWSC/BMWCS) som för tillfället används så har frågan varit på tapeten tidigare, i olika skepnader, men aldrig riktigt resulterat i något. Din fråga kanske förhoppningvis kan få i gång diskussionsglöden gällande detta ämne igen?
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
Snabbt fixat här
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
Varför skall vi stänga in oss
Min PERSONLIGA åsikt är att saker och ting skall kunna komma upp till ytan och diskuteras öppet, just nu rekomenderas man att meila olika "grupper" i klubben om man vill eller har åsikter om olika saker, med risk att saker och ting "försvinner" om det är tillräckligt obekvämt. Jag vet vad många tycker om mig och mina åsikter men det bjuder jag på
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
Re:
+1 |
||||||
|
Re:
Njaee... jag behöver helst inloggningsnamnet på de som är med i klubben och det vet ju bara medlemmarna själva. Det som är bra är ju att alla har sina fullständiga namn här på Rejsa i antingen signaturen eller inloggningen så det är ju inga problem att stämma av mot matrikel. Min tanke är att man skickar PM så läggs man upp. _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Det blir ett forum där ALLA medlemmar kan diskutera fritt istället för mindre mailingsgrupper om det görs så nu. Det man slipper är att icke medlemmar bidrar med åsikter som kanske inte alltid är 100% relevanta när det kommer från folk som varken är eller tänker bli medlem (pga fel bilval t.ex. ;-) Min tanke är att det ÄVEN ska finnas ett öppet forum där man kan torgföra träffar o annat skoj som händer och att potentiellla medlemmar där kan se va trevlig klubb det är plus att de kan ställa frågor och så. Allt från "jag har en 328 och undrar om man får åka på banträffarna med den om man blir medlem" till "jag bygger på en gammal M5 och undrar hur jag ska göra så jag kan vara med i BMW Cup nästa år". Typ.... Men hur det blir exakt kan ju få utkristallisera sig.
|
||||||
|
Re:
Det är ju en balansgång. Det är jättebra reklam för klubben att folk tycker det är kul att läsa! Men vissa saker kanske man vill diskutera i mer eget lugn o ro. Med två forumdelar så både har man kakan o kan äta den
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Huvudet på spiken! _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Som bonus kan vi ha ett fritt-fram-för-alla-skruvabanåkabilfrågorforum bara för medlemmar. Skruva-delen här på Rejsa har ju varit lite broms på för att det inte skulle svälla över alla breddar med frågor om bilar som aldrig vart eller tänkts komma till en racerbana. Eftersom kunskapsnivån här välkänt väldigt hög här så vill man ju fråga om sin 328s växellåda även om man bara kommer till Rejsa för att ställa den frågan och inte alls är intresserad av eller tänker prova banåka.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Folk blir ju nertystade tillräckligt mycket via PM från olika personer i styrelsen redan nu, ska vi spä på det med att stänga in oss ännu mer ?
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
Eh... det vet jag inget om faktiskt :-( . Men nu är det ju mer fritt fram att hålla lådda i den egna interna "coupen" och skriva i den publika delen allt efter tycke o smak. _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
om någon som har koll på vilka som är vem här på Rejsa och vilka som är med i klubben så mottagerar jag med glädje via PM lista på inloggningsnamn för expressuppläggning av så många som möjligt i ett svep
|
||||||
|
Re:
Som det ser ut nu så kommer man ju inte kunna se team bilar _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
|
Re:
De kan ju ligga precis som de gör nu i forumet "våra banåkabilar" _________________ Magnus Thomé
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 13170 besök totalt |