Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Stängt forum bara för medlemmar?
1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
13170 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

Finns det intresse att ha en forumdel som bara medlemmar i BMWSC kommer in i? Där man kan ha trådar för diskussion bara inom klubben? Ett enkel grej att fixa till klubben om det är intressant!

Stockholm
Här sen Jul 2004

En stängd del för tex klubbinformation/diskussioner mellan medlemmar enbart, och en öppen del för diskusioner oavsett befintligt medlemskap?

oavsett vilket forum (Rejsa/BMWSC/BMWCS) som för tillfället används så har frågan varit på tapeten tidigare, i olika skepnader, men aldrig riktigt resulterat i något.

Din fråga kanske förhoppningvis kan få i gång diskussionsglöden gällande detta ämne igen?

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Måns Ulveståhl skrev:
En stängd del för tex klubbinformation/diskussioner mellan medlemmar enbart, och en öppen del för diskusioner oavsett befintligt medlemskap?

Snabbt fixat här

Sverige
Här sen Aug 2003

Tycket absolut att vi kan testa thumbs up

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

+1 thumbs up

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Tycker jag absolut!

Nyköping
Här sen Jun 2005

Varför skall vi stänga in oss

Min PERSONLIGA åsikt är att saker och ting skall kunna komma upp till ytan och diskuteras öppet, just nu rekomenderas man att meila olika "grupper" i klubben om man vill eller har åsikter om olika saker, med risk att saker och ting "försvinner" om det är tillräckligt obekvämt.

Jag vet vad många tycker om mig och mina åsikter men det bjuder jag på

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Utmärkt idé Magnus. thumbs up
Hur "sorterar/filtrerar" man? Du tilldelar tillträde efter en matrikel?

Här sen Maj 2008

Re:

Rolfson skrev:

Min PERSONLIGA åsikt är att saker och ting skall kunna komma upp till ytan och diskuteras öppet, just nu rekomenderas man att meila olika "grupper" i klubben om man vill eller har åsikter om olika saker, med risk att saker och ting "försvinner" om det är tillräckligt obekvämt.

+1
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

BTG skrev:
Utmärkt idé Magnus. thumbs up
Hur "sorterar/filtrerar" man? Du tilldelar tillträde efter en matrikel?

Njaee... jag behöver helst inloggningsnamnet på de som är med i klubben och det vet ju bara medlemmarna själva. Det som är bra är ju att alla har sina fullständiga namn här på Rejsa i antingen signaturen eller inloggningen så det är ju inga problem att stämma av mot matrikel. Min tanke är att man skickar PM så läggs man upp.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

Rolfson skrev:

Det blir ett forum där ALLA medlemmar kan diskutera fritt istället för mindre mailingsgrupper om det görs så nu. Det man slipper är att icke medlemmar bidrar med åsikter som kanske inte alltid är 100% relevanta när det kommer från folk som varken är eller tänker bli medlem (pga fel bilval t.ex. ;-)

Min tanke är att det ÄVEN ska finnas ett öppet forum där man kan torgföra träffar o annat skoj som händer och att potentiellla medlemmar där kan se va trevlig klubb det är plus att de kan ställa frågor och så. Allt från "jag har en 328 och undrar om man får åka på banträffarna med den om man blir medlem" till "jag bygger på en gammal M5 och undrar hur jag ska göra så jag kan vara med i BMW Cup nästa år". Typ.... Men hur det blir exakt kan ju få utkristallisera sig.

Här sen Feb 2003

Jag tycker det är jätte roligt att se BMW cup bilar och teamen och olika frågor, tråkigt om man inte kan se sånt längre

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

Supramannen skrev:
Jag tycker det är jätte roligt att se BMW cup bilar och teamen och olika frågor, tråkigt om man inte kan se sånt längre

Det är ju en balansgång. Det är jättebra reklam för klubben att folk tycker det är kul att läsa! Men vissa saker kanske man vill diskutera i mer eget lugn o ro. Med två forumdelar så både har man kakan o kan äta den

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

Stockholm
Här sen Nov 2002

Re:

Magnus Thomé skrev:
Det man slipper är att icke medlemmar bidrar med åsikter som kanske inte alltid är 100% relevanta när det kommer från folk som varken är eller tänker bli medlem (pga fel bilval t.ex. ;-)

Huvudet på spiken! thumbs up

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Som bonus kan vi ha ett fritt-fram-för-alla-skruvabanåkabilfrågorforum bara för medlemmar. Skruva-delen här på Rejsa har ju varit lite broms på för att det inte skulle svälla över alla breddar med frågor om bilar som aldrig vart eller tänkts komma till en racerbana. Eftersom kunskapsnivån här välkänt väldigt hög här så vill man ju fråga om sin 328s växellåda även om man bara kommer till Rejsa för att ställa den frågan och inte alls är intresserad av eller tänker prova banåka.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nyköping
Här sen Mar 2004

Folk blir ju nertystade tillräckligt mycket via PM från olika personer i styrelsen redan nu, ska vi spä på det med att stänga in oss ännu mer ?

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

Flesh skrev:
Folk blir ju nertystade tillräckligt mycket via PM från olika personer i styrelsen redan nu, ska vi spä på det med att stänga in oss ännu mer ?

Eh... det vet jag inget om faktiskt :-( . Men nu är det ju mer fritt fram att hålla lådda i den egna interna "coupen" och skriva i den publika delen allt efter tycke o smak.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
om någon som har koll på vilka som är vem här på Rejsa och vilka som är med i klubben så mottagerar jag med glädje via PM lista på inloggningsnamn för expressuppläggning av så många som möjligt i ett svep

Här sen Feb 2003

Re:

Magnus Thomé skrev:
Supramannen skrev:

Det är ju en balansgång. Det är jättebra reklam för klubben att folk tycker det är kul att läsa! Men vissa saker kanske man vill diskutera i mer eget lugn o ro. Med två forumdelar så både har man kakan o kan äta den

Som det ser ut nu så kommer man ju inte kunna se team bilar

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

Supramannen skrev:
Magnus Thomé skrev:
Supramannen skrev:

Som det ser ut nu så kommer man ju inte kunna se team bilar

De kan ju ligga precis som de gör nu i forumet "våra banåkabilar" thumbs up

1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
13170 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande