Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 9485 besök totalt |
Re:
![]() |
||||||
Nu tor jag är klar för stunden. Ser nåt fortfarande skumt ut så tjoa till här i tråden! Är det någon som tycker det blev lite enklare på en pekskärm så tjoa till! Är det någon som tycker det blev sämre, tjoa till!
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Testade precis på min Desire Z och det blev mycket lättare att komma åt trådarna ![]() ![]() |
||||||
Förstår att det underlättar för nalleanvändare men jag tycker det stör lite, går det inte att göra knappen några procent mindre? och en tydligare färg kanske svart eller mörkgrått så borde det bli ännu enklare?
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Ska du vara konsekvent så ska väl de små gula/blå documentikonerna även bytas på inläggen (den som står innan "Skrivet: 02 Maj..."
Jag tycker de är lite för stora (mer än två rader för mig, exakt två rader vore perfekt) och den till höger ligger under texten. Nu är ju raderna högre än bilderna för de olika forumdelarna, det behövs väl inte. Det är inte ikonstorlekarna fel (för de är 16x16), men det finns ju gott om css som spelar med... |
||||||
Re:
orkar du ta nåra screenshots? _________________ ![]() |
||||||
Re:
Tror han avser de ikoner som ligger precis till höger om tipsa fejjan-symbolen. _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
Re:
Den har man iof inte till något vettigt alls, behöver den verkligen vara större? Jag har den bara om jag vill kopiera en länk till exakt rätt inlägg till någon. Det händer inte ofta. Typ ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Jag har den till precis samma sak, den får gärna vara kvar. Det är en av de sakerna jag inte har "rensat" bort på jobbdatorn. Edit: Den andra Nicklas menar är denna: ![]() Bilden ligger längre ner än texten. Jag "stör" (inte rätt ord egentligen) också på det som Nicklas påpekar, raderna verkar vara lite för höga... Jag hade gärna sett dem lite mindre höga så att jag ser mer rader på en skärm. Iofs jättebra med stora rader på mobilen, men för det mesta kollar jag på Rejsa på en riktig dator. Är det CSS som styr det? Går det att styra vad man använder isåfall? _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
![]() ![]() Att ha ett "tajtare" utseende (mer information och mindre dödspace) gynnar ju små devices ännu mer än monsterskärmar. |
||||||
Re:
+1 ![]()
Inte med min tjocka jättefingrar som alltid trycker en rad ovan eller under den jag egentligen vill titta i... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
En undran om något jag har märkt idag efter bildförändringen....
Tidigare har "visa senaste olästa inlägget" försvunnit när man har varit inne i en tråd, de gör det inte nu... Tar jag att visa alla nya inlägg så visas bara Kebabtråden som läst, alla andra har fortfarande markeringen för olästa inlägg (nåja, inte säd-tråden). ![]() Jag har tittat i "LED framljus"-tråden och läst alla inlägg, även om jag refreshar listan eller trycker på att visa alla nya inlägg så ser det likadant ut. Bildlänken pekar på https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Edit: Även alla inlägg i denna tråden visas som nya, dvs de har https://rejsa.nu/forum/templates/Rej _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
Jag hoppas att Magnus pillande nu inte gör det ännu svårare att ta över forumet till PhpBB3. |
||||||
Re:
Telefoner med större knappar: http://www.phonehouse.se/Guider-mobi ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Ser jättebra ut Magnus, men den gamla funktionen "visa sista inlägg först" saknar jag ändå stort sedan flera år
![]() |
||||||
Går det inte att visa en annan layout om browsern rapporterar en mobil enhet?
Jag antar att både Androids och iP***s browser säger "tjena, webkit-browser här på en Android, obey or you shall perish" respektive "Helleeuuuu I'm a fruit yo and stuff. Buy more." ![]() Att göra EN layout som passar både pytteskärm och 1600 pixlars upplösning tror jag blir enbart dåligt. _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 9485 besök totalt |