Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 22915 besök totalt |
F1 2012
Årets säsong är avgjord och rykten och spekulationer kring nästa säsong haglar. Kommer Kubica kunna köra? Gör Raikkönen comeback? Några större regeländringar? Toppteamen har så vitt jag kan förstå alla förarkontrakt klara för nästa år och det kommer se ut som det gör idag men vad händer i de andra teamen? _________________ Anders Igelström |
||||||||||
Nya namn:
http://www.autosport.com/news/report Sedan såg jag någonstans att Kubica inte kommer att köra nästa år heller, men det återstår att se. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Kommer Kubica kunna köra? Jag tror aldrig han kommer bli ordinarie i F1 igen
![]() Gör Raikkönen comeback? Hoppas inte ![]() Några större regeländringar? Tror dom kommer göra förändringar i kvalet som tvingar förarna ut och köra. |
||||||||||
Re: F1 2012
Kuben kör inte tror jag. Verkar ju hyfsat osäkert då inte ens Renault vet något ännu , de har endast haft kontakt med hans agent enligt artikeln på Autosport.com. Räkan gör komback. Kan ju inte bli sämre för Williams än det redan är. Dock kan han ju råka ut för en skomakarkomback och ha lite halvtråligt. Regeländringar är väl synonymt med F1. Ingen "blown defuser" och inget framåtriktat avgas är väl redan klart. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Jag undrar om Kimi vekligen kan tillföra så mycke till williams...
Känns som han inte är så fokuserad längre. Bara leker och partar ![]() _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||||||||||
Re:
Sant. Men med nuvarande resultat så vet man ju inte vad man ska tro? ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Re:
Tveksamt...tråkigt nog _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Leka och Parta, det har han väl gjort hela karriären ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||
Re:
Enligt Aftonbladet är det nu officiellt från Williams att man förhandlar med Räkan. Med andra ord kan man inte riktigt lita på detta... ![]()
|
||||||||||
Re:
I början ja , men kollar du andra halvan av säsongen har han hängt av roseberg, endast en poäng skiljer dom åt.. Och skomakaren har bäst statestik om plaseringar första varven _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Dessutom ska man tänka på att han är pensionär ![]() Med tanke på hur många han har efter sig i varje lopp & att rosberg inte är så långt före som han borde vara mot en avdankad föredetting ![]() Får de ordning på bilen så de hänger med de bästa så blir det ett intressant 2012. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Re:
![]() |
||||||||||
|
||||||||||
Re:
Rubens är ju inte helt ung han heller med sina 39år _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Re:
Liuzzi lär väl få foten deluxe ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 22915 besök totalt |