Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 10130 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Vilken slogan?
Jag tänkte göra tröjor med någon Rejsalogga på bröstet och liten text på ryggen. Niklas Falk Photoshopadde ihop ett tjusigt förslag (se nedan) men exakt vad det blir vet jag inte alls än. Ev en mörk piketröja med brodyr och en ljusare tshirt med tryck. Vi får se. Men nu till frågan, texten på ryggen (inte någon stor blaffa utan relativt diskret en bit nedeanför kragen). Johan M3E30 kom ju på det lysande "Turn in, Apex, Flat out!" för länge sen. Sen har vi det mera ohäftiga "Det är kul när det svänger" och "Är du banberoende?" Rösta på det du tycker det ska stå på tröjorna ![]() ![]() ![]() PS, har du något eminent förslag på en annan slogan så skriv gärna det ![]() ![]() _________________ ![]() |
Re: Vilken slogan?
![]() ![]() ![]() Även om "Turn in, Apex, Flat out!" är klart häftigast.... ![]() |
Tycker att denna är bättre.
"Fun is not a stright line" Io försig så kan väll "det är kul när det svänger" ses som en försvenskning av det! o med tanke på att vi heter rejsa så kanske det är mer rätt... _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Är inte "Fun is not a stright line" använt av någon stor amerikansk däcktillverkare? Det känns roligare med något eget tycker jag. Jag röstade på "Turn in, Apex, Flat out!" Det tycker jag vore tuffast! Kommer man kunna köpa sig en tröja sen, eller ska det va få förunnat att äga den? beror lite på priset kanske.. ![]() Kan man förhandsboka? ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Jag också. Hur gör man om man vill ta bort sin "Turn in"-röst och lägga den på Fredriks förslag istället? Edit: Kan man ta bort en halv röst och lägga en halv på Fredriks förslag? _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
Håller med. Är det så så är det ju kanske inte så lyckat ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Tanken är att alla som vill ska kunna köpa tröjor och att man ska kunna lägga på ett litet bidrag till driften av rejsa ovanpå tröjans självkostnadspris. Kikar på olika leverantörer o så, jag känner ju inte för att lägga ut 15 tusen på ett lager med tröjor typ
![]() _________________ ![]() |
jag vill lägga till ett önskemål.
som företagare så finns ju möjligheten till profilkläder, men det förutsätter att man har firmanamnet ngnstans på kläderna. om man kunde lägga till lite $ för att få det broderat, så vore jag lycklig som bara den. kanske t.o.m att man kunde mot tillägg få sitt nick eller namn med också ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Har inte bestämt mig än, o inte heller kommit på nån bra slogan att kontra med. Däremot har jag en stark protest i val av färg! När hade vi tänkt använda dessa tröjor? Jo, när det är banträffar. Och på de flesta träffar som hålls är det soligt. Vill vi då ha en mörk tröja? "200-klubben" hade förr svarta klubb-t-shirts. Den hade jag på mig ung 20 minuter första träffen för att sen aldrig ta på mig den igen. När det är sol och fint väder vill man ha en VIT tröja. Annars är idén kalas!
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
fasiken tryckte ju fel , skulle röstat på "det är kul ....
turn in ... är ju koolt men som nån sa tidigare det är ingen riktig rtym i det när man uttalar det |
"Turn in..." låter lite väl fräckt och engelskt så det får bli nåt svenskt.
Tycker för övrigt gott att du kan lägga på en lagom summa obligatoriskt på priset. Å andra sidan lär väl ingen avstå ifrån kollekten. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
styr in , ejpex , platt ut , blir det väl isf men styr in , äjpex, full gas .... funkar bättre kanske |
Tröja låter trevligt Magnus!
Svårt bara med vad det skall stå på... om man skall fortsätta i tankebanorna här ovan blir det väl: rejsa.nu - May the G-force be with you! ![]() Eller? ![]() ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 10130 besök totalt |