Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3074 besök totalt |
Såhär är det tänkt att tröjorna blir!
Det här är min plan som den ser ut just nu: Mörkblå piketröja med brodyr - "Det är kul när det svänger!" på ryggen - rejsalogga både fram o bak - Plats för eget namn! OCH Ljusgrå tshirt med tryck - "Turn in, apex, flat out" på ryggen - rejsalogga både fram o bak Skisser på hur det är tänkt att se ut: ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Re: Såhär är det tänkt att tröjorna blir!
Ljusgrå ??.......när ska man ha den.....Jag vill ha en mörkare...gärna svart. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Samma här, jag vill ju att den skall matcha sparkdräkten. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
och jag hänger också på och efterlyser en mörk ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||
![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Alla andra tröj-trådar verkar vara bortrensade, så då stör jag ordningen här med ett slogan-förslag...
"För oss som gillar kurvor" Dubbeltydigt och lite grabbigt ![]() Edit: Tur att det inte vart något av förslagen med ram eftersom det får en att se ut som en prisbelönt tjur på marknad. _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||||
Alla kan inte bli helt nöjda, men jag tycker det var två väldigt bra val som nog gillas av många.
![]() En viss bitter erfarenhet av hur det kan gå när för många skall bestämma T-shirts-utformningen gör att jag hoppas att det inte dras allt för mycket i långbänk utan lite enväldigt bestämmande baserat på lite åsiktspejlande kan vara bra ibland. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
instämmer med ovanstående att det ser bättre ut med turn in... på pikén också... Annars HELT OK! ![]() |
||||||
Huvet på spiken ![]() Jag vet att alla inte kommer bli 100% nöjda, det går aldrig. Men jag hoppas många blir tillräckligt nöjda och tycker man tröjorna blir tråkiga så måste man ju inte ha en ![]() Jag kan berätta att det här med slogans, loggor osv väljer jag aldrig på något slumpartat sätt alls, tvärtom, det ligger många många tankar bakom varje detalj (även om det inte alltid är uppenbart vid en första blick ![]() ![]() MVH, Your local friendly neighbourhood lill-Hitler ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Nästa vecka nån gång har vi nog fått priser och exakt spikat utförande så då kan man troligtvis beställa. Leveranstid beror lite på hur fort det blir tillräckligt med beställningar, dvs beställningen till leverantören går inte iväg förrän man åtminstone fått ihop en bunt tröjbeställningar. _________________ ![]() |
||||||
Nädå, bara flyttade. Det blev lite många olika trådar på en gång liksom ![]() De ligger i forumet "Foruminfo/frågor" _________________ ![]() |
||||||
Lill-Hitler eller inte, ditt arbete är i mina ögon klockrent och helt utan fadäser! ![]() ![]() Så fort jag får möjlighet så köper jag tröjor! Det var kul att kunna vara med att påverka utseendet, men jag tycker att sista ordet defintivt ska ligga hos dig! ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3074 besök totalt |