Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 3272 besök totalt |
nya BÄTTRE bilder på min bil i färdigt skick - AE86
Hej på er alla Här är lite nya BÄTTRE bilder på min AE86:a efter ombyggnaden jag gjort under december/januari - titta noga så ser man Rejsa.nu dekalen i framrutan på näst sista bilden Vänligen/ ................Kristian ![]() ![]() ![]() ![]() ----------------------------------- en film från sommaren 2003 http://ul.zsh.net/kristian30/ae86_burn_1.mpg ---------------------------------- fler bilder - NY TRD vinge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------- BONUS material...AE86 BABES !!! :-) bilder från bilmässan i Helsingfors förra helgen Bilen stod på 3:e våningen mitt i BAREN på Hartwell Arena ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
tja huven är "raised" i bakkanten för att dra ur "varmluften" ur motorrummet .. ett JDM knep. & ser klart annorlunda ut ju. JDM... Japanese Domestic Marked _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re: nya BÄTTRE bilder på min bil i färdigt skick - AE86
Nice! Kristian Som sagt jag får spana in den till påsk på Elmia. Ps: filmen var riktigt skön! _________________ ![]() |
||||
riktigt fräsch ser den ut, mycket bättre än den inoljade bil jag såg på mässan
![]() ![]() jag gillade förresten redbullbrudarna bättre än fostersbrudarna... hoppas du hade kul på mässan i helsingfors också, mer drifting åt folket ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Undrar just hur många filmer/bilder som gjorts utanför bilprovningen och hur många mm. däck som gått åt!
![]() Keep it up! ![]() |
||||
Ställde mig precis samma fråga om R-däcken... Men jag har säkert missat ngt väsentligt. ![]() |
||||
ger ju mer poäng att köra runt på bredare ställ i högre fart, mer grepp = högre fart _________________ Pontus Fyhr |
||||
Vingen är en orginal Ae86 ving från TRD - Toyotas trimavdelning
(har ni inte sett vilka vingar de kör med i japan *LER* Värsta GT vingarna ju) R-däcken kör jag med på gatan dagligen. när jag "sladdar" - "glider enligt Need4Speed Underground översättningen" så är det 155/70-80-13 som gäller då motorn har lite effekt. gär bra att sladda brett med R-däcken okså - men det blir lite väl dyrt i längden tycker jag med 225/50-15 032:or. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
lite mera info
det finns typ 3 stycken RIKTIGA drifting bilar i detta landet & jag vill gärna göra reklam för den sporten jag tycker e ballast av alla motorsporter ju. Har sedan i Februari fått följande.... varit GBG mässan (kontakta själv ledningsgruppen för gbg-mässan & frågade dem ang ställa ut privat där) varit på helsingforsmässan möte med SBF representanter/ordförande på gbg-mässan ang: drifting i Sverige/licens Ny Bilsport kontakt - se sidan 31 nummer 6 2004 Bilsport vill att jag & andra drift-folk håller i testet på Action Meetét i Augusti. Bilsport vill skriva om bilen tidningen Auto Motor & Sport vill att jag kör uppvisning för deras läsare i sommar bjuden till Stockholms motorshow nästa helg bjuden till Elmia i påsk bjuden till Amerika i September tillsammans med norrmännen & tävla med bilen bjuden till finland & alastaro den 12-13/6-2004 för drift show expo bjuden till gotland ring i September för 2 dagars banörning & drifting. m.m Kristian.... Drifting lär bli stort i Sverige med de rätta kontakterna. men det kommer bara att gå uppåt för att sedan dala neråt till en "behaglig" nivå tror jag. Pro Imp (Avon/Cooper) har lovat ställa upp med priser till den första riktiga tävlingen vi kommer att hålla i sommar. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re: lite mera info
Jag förstår... Och det gör du rätt i! ![]() Men... hur mycket hinner du använda bilen om den bara står på mässor? ![]() Hoppas att det kommer gå bra och att man får se den "sladda" lite i sommar! _________________ ![]() |
||||
beställd från www.symmic.com en sk: no-name _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 3272 besök totalt |