Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2668 besök totalt |
verkar inte finnas några gränser
ok... ingen rejsbild... men vaaa faaaan är detta?? ![]() ![]() ![]() fler mercor på http://phj.at/Chrom |
||||
En jäkligt snyggt komponerad bild.....
För att använda till att sälja fler mercor..... dom chromade mercorna ställdes väl ut på geneve-mässan om jag inte missminner mig för bara en liten stund sen. |
||||
Vad kostar det att kroma sin bil ?? E det tillåtet i sverige ? Med tanke på att det e ju som att köra runt en spegel..
|
||||
AndersY -
![]() ![]()
nej det är det inte... av den anledningen du nämner! |
||||
Sen kanske totalvikten överskrids ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Det är inte utan att den här tråden för mig tillbaka i tiden.
![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Anders,
Vem bor där? Det man ser på bilden tror jag BTW inte alls är Genevesjön, Lac Leman på inhemska, utan Lac Annecy, en bit längre söderut. ![]() ![]() ![]() Någon som har en idé? Anders? |
||||
Peter: Det var mest för att få till en racekoppling jag föreslog Genevesjön.
![]() Men det slottet är nog lite större och ligger lite längre ut i vattnet, så det är säkert en annan sjö. Dessutom har jag aldrig sett genevesjön isbelagd, om det nu inte är en photoshoppad bild. Byn vid genevesjöns början heter förresten Villeneuve, har jag för mig. Jag brukar vara på EPFL(högskola) i Lausanne rätt mycket och då kliver jag av tåget i en håla strax innan Lausanne, där bl.a. M.Schumacher bor. Liksom Rausing och Kamprad tycker jag också att Lausanne för övrigt är en stad som jag klart skulle kunna tänka mig att bo i. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
När Jaguar premiärvisade den nya XJ'n som är byggd i aluminium, så ställde de ut en olackad XJ som blänkte rätt ordentligt. Men man vet ju aldrig...den kanske inte var polerad utan de kanske hade fuskat (krom).
_________________ /David Söderblom |
||||
Hmmmm...............
Har det slagit er att bilen ser ut att stå på land och inte på isen!?? Detta betyder då att det inte är en Ö man ser utan bara en liten dunge med träd! Inte så intressant kanske men detta diskuterades tidigare i tråden. Man kan se detta om man kollar bilden i länken (den är större) där det syns bättre. Eller om man förstorar denna!? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2668 besök totalt |