Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 20 besök senaste veckan (14351 totalt) |
Och Magnus Thome skyller på att bromsarna inte fungerar när det inte finns abs....
![]() |
||||||
Re:
Det ryktas också om att kebaben har blivit lite kortare ![]() ![]() _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||
Re:
Vi har det på film! _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Re:
Det går inte så fort så det kan inte varit så farligt ![]() Tord & Jag: ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Asså.... bromsar, ska man inte trycka så hårt man kan? Har jag hört ju! I ran out of taaaaaaalent ![]() Men jag är klart nöjd med varvtiderna i halkan!! ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
Re:
Här är en bild. Resultat: Tre första platser. Två andraplatser. En fjärdeplats. ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Re:
![]() _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
Tur att Fredrik slutat med Bullshitpoäng annars hade vi fått en hel hög för att vi använde oss av Magnus Thomé
![]() ![]() Bra jobbat Magnus! Inte förvånad bara grymt imponerad #88 Stötdämparexperten _________________ Pelle Jungebeck |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 20 besök senaste veckan (14351 totalt) |