Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 9119 besök totalt |
BMWSC-arrangörer sökes till Mantorp 24/5 2014
Bimmers of Sweden och Mantorp Park arrangerar en stor upplevelse på Mantorp 24/5 för alla BMW-fantaster. I dagsläget redan ca 1100 anmälda BMW-bilar. Både BMW Club Schweden och BMW Sport Club medverkar. BMWSC hjälper till med HP och line-up under bankörningen. Liknande upplägg för arrangörer som under våra egna arrangemang. Är ni intresserade så kontakta mig. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Finns instruktörer bokade i år?
Ifjol vart jag panik inslängd....men ställer gärna upp som det i år åxå annars. Dock lite osäker på hur min säsong blir bara ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
[quote="3DBlaster" Lite sugen på den sängen ![]() Jag delar bara rum med Arrangörer...så du vet ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
Jag delar bara rum med Arrangörer...så du vet ![]() ![]() Du får snarka hur mycket som helst bara du är arrangör.......... _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
Re:
Nå Janne...ska du vara Arrangör med en skön säng å härligt sällskap....nästan på köpet ![]() (Rättvis brukar dock inte damerna säga...bara hå##! ![]() Visst, snarkar hur högt du vill med risk att få en kudde tejpad....har bred tejp.......GUL ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
||||||
Re:
Måna vet du om man får ha med sig passagerare på banan? |
||||||
Re:
Det får man, bara man har SMA licens ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
Re:
Sånn har ju inte ens jag ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 9119 besök totalt |