Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8563 besök totalt |
Anmälan till Gelleråsen 4-5/7 2014 med BMWSC och PSCR öppnad
Anmälan i länken nedan gäller för bankörning gatbilar (ACS/BMWCS/BMWSC-medlemmar enbart): http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/33 Pilsner och däcksparkade tillsammans under kvällen 4/7 ![]() Hotell Karlskoga rekommenderas. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
Finns det schema över dagarna? Jag mäktar bara med en dag och undrade lite vilken dag jag skulle välja. Hittade inget på www.bmwsc.com vid en snabbtitt iaf.
_________________ ![]() |
||||||||
Jag förväntar mig att herr Toth publicerar ett sådant också inom kort.
Är det bråttom så ring honom: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
_________________ A n d e r s J u u r i n e n |
||||||||
Anmäld
![]() Blir det något folk som bor på banan (stugor, tält, sover under bar himmel)? Tänkte om man skulle ta husbilen... det där hotel karlskoga ser ju så där lagom gemütlich ut ![]() |
||||||||
Re:
Anmäld!
Bor på Alfred Nobel en prommis från Hotel Karlskoga. Inte heller världens läckraste hotell kanske men fungerar och har låst garage. _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||||||
Re:
Såg lite bättre ut... byxpress utlovades också ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Byxpressen har jag då inte provat men kan komma väl till pass då du hittar stora nattklubben i källaren (Harrys).. ![]() Kul story från Karlskoga sist.. Satt på Harrys och fått i mig knappt en halv kall och skulle just få hugga i på en härlig "räkcocktail" när en strandad 335ägare ringer och står hjälplös vid sidan av motorvägen utanför Örebro. Vad göra, bara att be sällskapet (servitrisen) om ursäkt, ladda i snabbaste mappen och sticka iväg. Handlade en dunk bensin på vägen och finner bilen längs motorvägen 45 min från Karlskoga precis som det börjar mörkna. Fyller i dunken bara för att finna att bilen är utan kräm kvar i batteriet (det hade nog diggats en del musik även om ägaren bestämt förnekar). Ingen av oss har ju heller kablar, moderna bilar o.s.v. Bara att åka iväg till närmaste mack igen (ett par mil drygt) köpa kablar och lite godis för att stilla suget efter den där förrätten och ölen?! Väl tillbaka går det galant att starta bilen även om man får baxa omkring en hel del grejer för att komma åt batteriet i bagaget. Allt detta samtidigt som en konstant ström av långtradare åker förbi och verkar tävla i "vem kan få två svarta BMWs att hamna ännu längre ut i diket utan att nudda".. Jaja, bilen startar perfekt och sedan bjuds jag på en av sommarens mest underhållande turer tillbaka till Karlskoga tillsammans med 335an och ett par Audis vi plockade upp på vägen! ![]() ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||||||
Re:
Japp då var jag också anmäld, ser fram emot att dyka upp på banan i välpressade byxor ![]() ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
|
||||||||
Re:
Ja som trodde det var Lederhosen. ![]() _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
Re:
Stängt :/ Blir nog dessutom bara lördagen för mig, fick mersmak för kullen sist så tänkte åka dit på söndagen |
||||||||
Re:
Trevligt, då har vi samma agenda ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||||
Re:
Haha japp! Har några från garaget som ska dit så tyckte det skulle vara skoj å köra lite med dom ![]() ![]() Funderar lite på Mantorp på fredagen också.... Fast kanske blir lite overkill ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8563 besök totalt |