Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (12718 totalt) |
Re: BMW Cup Deltävling 7 & 8 Anderstorp 16 Aug
Segt med anmälningar i Sommarvärmen? _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
Japp 5st anmälda såhär långt dom ligger väl i hängmattan istället ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Det går väl att ha med datorn i hängmattan och få iväg en anmälan, ja kanske inte om man har telia abonnemang förstås men ändå. ![]() _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
Re:
Hej Du är anmäld du hade missat lite tecken i slutet av din mailadress därav inget mail ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Re:
Jaha, det förklarar ju saken ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||
Anmälda till Anderstorp
Hej Michael Är vi bara 15 eller har någon mer anmält sig? 7 Standard är ju i alla fall skapligt. ![]() http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. MVH Peter _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I ![]() |
||||||
Än så länge bara 15st ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Tråkigt att det blev så himla tunt i Modifierat i år
![]() Aja, jag är grymt sugen på att testa bilen nu med FUNGERANDE stötdämpare! Efter två års huvudbry om varför den beter sig konstigt insåg jag att stötdämparna var paj, så de fick åka ner till Intrax och behövde mycket riktigt totalrenovering med utbytta delar i alla fyra dämpare ![]() _________________ Andreas Eriksson BMW M3 E92 (BMW Motorsport #902) |
||||||
Det som är positivt är att det kommer 5 nya bilar till start! När sedan alla andra vaknar (när det nu blir) då har vi plötsligt ett startfält på 30 bilar:). Välkomna alla nya, nu ska bara undertecknad o Co. Komma igång också!
_________________ olof Johansson |
||||||
Re:
Som jag förstod så skulle dom sitta på hjälmen allihop ? ![]() ![]() ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||
Re:
![]() All cred till dig som tar steget att tävla! Hoppas på massvis med regn så jag har chans att hinna med dig ![]() Fler bilar på väg att anmäla sig och till nästa tävling på Kinnekulle så blir det än fler debutanter ![]() Vi väntar på Trullsson, Severinsson, Norrman och Öhman. Få nu ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Tack Måns
![]() Jag har saknat dina "påhopp"! Skönt att du är dig lik............. ![]() ![]() Enligt både yr.no. Och SMHI så ser det torrt ut på lördag, men det kan ju ändra sig. Gött med nya raintajers ![]() ![]() _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
Lördag
Ska försöka hinna ut och spana en liten runda på lördag, finns lite svaga funderingar på att testa en tävling eller 2 även om jag förstått att min bil hamnar lite fel i klassningen som den är nu (std M3 3,2). Good luck everyone ![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (12718 totalt) |