Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 9516 besök totalt |
Gatbilskörning BMW Sport Club Anderstorp 16 augusti
Mitt i semestertid är vi, men visst är det läge att börja planera för nästa körning på Anderstorp. Jag har själv aldrig varit vid denna bana så det ska bli mycket spännande och vill inte missa anmälan. Var just inne på bmwsc.com men där verkar det vara semester.. ![]() Vart bor folk och ännu viktigare vart intas sedvanlig middag plus öl kvällen innan? _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||
Jobb hela helgen
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Re:
Du får skaffa dig jobb som inte inkräktar så på fritiden. Det finns även ett antal stugor på området som är banans. kolla med Kari. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
Re:
www.bmwsc.com men anmälan är inte uppe än..semestertid vet du. ![]() Det kommer säkert postas här när de första lyckats anmäla sig. _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||
Re:
Hade tydligen bokat ett rum på Nissestigen way back i mars när bankörningsabstinensen var som störst. När skall bokningen öppna tro. Det kommer vara tryck på den där sidan vid öppning. Många som är laddade efter semestrar eller till slutet av semestern! Får väl åka dit med kontanter i hand i värsta fall; "bankomat, hur var det en sån fungerade nu igen.." ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||
Re:
Cash is king Johan! ![]() Skämt åsido, det borde väl öppnas snart, jag och många fler kommer ju hänga på låset till anmälan men man riskerar ju ändå att missa några deltagare om man inte har anmälan igång. BMW Cup verkar ha haft sin anmälan igång ett tag... Jag har ju till och med hunnit få ordning på bilen nu ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Anmäld, fan jag slagga ju!
![]() Ska bli kul! Har aldrig varit på denna bana så blir till att ta rygg på någon som kan detta. På film ser det ut som att många tar vida linjer in för att ligga tight ut ur flera långa kurvor?! Allt för att ha hög fart ut och bra linje in i nästa kurva förmodar jag?! Nu, ut och mappa bil! _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||
Re:
Japp, friska bromsar. Kurvorna går det ladda mer än vad man tror. Ha koll på ljudet dB! _________________ olof Johansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 9516 besök totalt |