Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6612 besök totalt |
Någon som vet vem kan man kontakta ang. körningen på Bmw-klubben?
![]() Hade förhoppning om att få göra bandebut med Compacten och köra några varv detta året men eftersom jag aldrig kört bana innan så maila jag Bmw SC med lite frågor men inte fått något svar än. /Stefan _________________ Stefan Erlandsson Bmw 323ti E36 Compact -99 |
||
Jag tog kontakt med Stefan Toth nu i somras angående Knutstorp och vid den tidpunkten var det inte planerat att ha någon "prova-på"-licens vid detta evenemang.
Så jag pep upp till Mantorp och tog min racinglicens ![]() Men det kan ha ändrats sen dess, Stefan borde nog veta senaste status http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ Henrik Johannisson BMW 323i E30 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
||
Har du ingen licens Stefan så har BMW ett banevent dagen innan:
http://www.forenadebilevent.se/forar _________________ Patrik Skoog |
||
Jisses här bara rasslar svaren in
![]() Det är gatbil det gäller och blir nog som du säger Patrik att jag kommer köra på fredagen istället denna gång för att slippa klabb. Får hoppas chefen tycker de e lika motiverande att ta ledigt för lite banåka bara ![]() Får bli licens till premiären nästa år istället så man kan tuta o köra sen ![]() Tack för snabba svar! ![]() ![]() _________________ Stefan Erlandsson Bmw 323ti E36 Compact -99 |
||
Anmäld till körningen och festen, men det gick inte boka hotellet och ange "BMW Sport Club" på nätet, får ring de.
Edit: för att få rabatterade priset måste man ringa de, går ej att boka på webb. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
Tyvärr kommer jag inte närvara i helgen
![]() Men jag har en stuga bokad på området ifall nån vill ha den? Annars avbokar jag den ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
Tyvärr missar jag även årets final på härliga Ring Knutstorp.
![]() (Jag har på något sätt misslyckats med att få den nya oljekylaren på plats i tid. När jag väl fick ett positivt besked om en ny på garantin hann elementet precis ta slut på lagret . Inte lätt att agera snabbt när man är 50 mil från själva bilen och oljekylaren görs på andra sidan Atlanten.) ![]() Ha det så roligt! /Mikael _________________ Mikael Johnsson BMW 335i E90 (N54) Alpinweiss 3 |
||
Re:
Tråkigt! Jag undrade hur det hade gått med oljekylaren men då fick vi svaret. Nya tag till våren ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Re:
Haha 'meka' vet jag inte, jag stod mest å pekade sist...å de verkade inte hjälpa direkt ![]() Hm, lite ballt att den gick 'lika bra' trots att 2 tändhattar var borta ![]() Fått ordning påt nu antar jag?? _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
Haha, ja det var mysko! Troligen efterbrännkammaren som höll henne vid liv trots två tändhattar borta
![]() Har införskaffat lite nya tänddelar, får hem dom imorrn eller på torsdag! Så då Jäklans blir det ![]() ![]() Men vi lägger inte så mycket krut på de, sparar oss till lördagskvällen 🍻🍸🍹🍷🍺💄👠👗💅 _________________ Per-ola Mattsson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6612 besök totalt |