Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Elitracing (åskådarracing) 2015 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX | 1, 2 >> 11865 besök totalt |
Och jag hoppas Marcus kan koppla grepp på Nasr.
McLaren-Honda ska skruva på mer effekt, hoppas det ger något. |
||||
Elstötar, motorras eller bättre fart? Jag hoppas på bättre fart Vore kul om Marcus kunde klämma till Nasr i helgen, börjar bli dags i racen nu _________________ Nils Erixon |
||||
Tja, de kanske vill utöka ledningen i "mest spektakulära motorhaveri"? Annars hoppas jag mest att nån utmanar Mercedes, om det nu är Ferrari eller Williams som monterat en till turbo är sak samma _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
Det är inte speciellt varmt i Bahrain just nu på kvällarna, racet startar ju kl.18 lokal tid. Typ 22-23 grader hade vi i under testerna för två veckor sedan vid den tiden.
_________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||||
F1-magasinet är tillbaka: http://www.viasatsport.se/nyheter/motor/f1-magasinet-fortfarande-inte-kul-att-tanka-pa/
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) |
||||
Ja, en Grym inledning av Marcus till ingen nytta =/ |
||||
Mjo, det var ju jäkla trist att en sån grej skulle krångla till det för honom.
Annars, kul att se att båda Ferrari-förarna kan utmana. Bara hoppas det blir fler fighter i framtiden _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
Synd att det blev strul med hjulmutter för Marcus utan strul kunde det blivit en 8:onde plats.
Han har visat att kapaciet finns nu är det bara att fortsätta såhär Han förlorade runt 23 sek i depåstoppet _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
Bah Inte lätt när man måste tänka _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
Eje trodde han skulle kunna utmana Grosjean, men jag nöjer mig med att tro att 8a-9a är realistiskt. Mycket bra kört! _________________ Christoffer Silfverberg |
||||
Jag är ingen expert men av allt att döma tycker jag att han skulle kunnat behållt 8e plats i mål. _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
För övrigt kul att se Rosberg tagga till ordentligt och köra aggressivt. Hans frustration lyser igenom allt nu och det behöver ju inte nödvändigtvis vara dåligt för hans prestation. Men 2014 ser mer och mer ut som hans bästa (enda) chans ever.. Vettel som varit så jäkla stabil hittills i år verkade överköra. Förvånande tycker jag. Han borde kommit in i det här racet med gott självförtroende och ett lugn _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
Elitracing (åskådarracing) 2015 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX | 1, 2 >> 11865 besök totalt |