Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 47, 48, 49 169944 besök totalt |
Ni är lättroade ni
![]() ![]() Tänk va en liten banan kan göra skillnad... ![]() ![]() ![]() Men underskatta inte effekten av en bananas.....tänk en knallgul studsande o hoppande galning vid huvudposteringen, så varje varv ni kör förbi blir ni lite smått irriterad av den där frukten...., och en irriterad förare kör oftast fortare ... ![]() ![]() Ja ställer gärna upp o med kostym o rattvridande mot Team Bananas seger! Och Marcus, ja har plats för en till bil, inga problem (kan man tjuvträna lite oxå, bara isen håller....) ![]() ![]() ![]() _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||
Ja intresse verkar ju finnas
![]() Men ska man få god skörd i ett sånt här bananprojekt är det mycket som ska till. Jag tror tanken får mogna lite ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Jag kan foliera den gul ![]() ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
![]() Bilen står på vinterförvaring så det är väl inget högaktuellt men det lutar nog åt att denna bilen ska avyttras. Jag har ju min E46a också och två banåkarbilar är väl lite onödigt.. En intressekoll mao...som det brukar heta. Helst säljes bilen som den står men om ingen har förstånd att uppskatta kombon E36 m M42 motor och 50/50 viktfördelning kan jag kanske dela på bil och drivlina ![]() Info finns i tråden förstås och jag svarar gärna på PM _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Tråkigt att se att du ska sälja! Du har lyckats pilla ihop en väldigt fin bil, tycker jag. Hade du något annat att köra runt med på bana, eller försvinner du även från dessa sammanhang i och med försäljningen?
EDIT: Jag kanske ska läsa din signatur, så slipper jag ställa dumma frågor. :P EDIT2: Herregud, du hade ju redan skrivit om det i din tråd.. Jag ber om ursäkt och drar skämsmössan ner över näsan! _________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||||||
Re:
![]() Jo jag har ju en till så det är därför. Ska du åka med Bmwsc -15 ? _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re:
Då var det inte så farligt ändå. Man kan ändå bara ratta en åt gången. ![]() Jo, det hade jag tänkt. Nu är jag varken medlem i någon klubb eller anmäld till någon förarlicenskurs, så det är en del jag måste ta tag i. Ambitionen är att åka så mycket som möjligt i år, i mån om tid. Bankörning är nytt för mig, så vi får se hur "hooked" jag blir. ![]() _________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||||||
Re:
Håll utkik efter licenskurs på Sviestad. Tog min där och det var toppen med en hel del praktik på banan. Sen kan du fortsätta på egen hand på Sviestads kvällsträffar. ![]() Medlemskap i Bmwsc är bra också. Vi syns på banorna! ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Fortfarande till salu, vore kul om nån ville köpa i befintligt skick och nyttja bilen. Är ju riktigt trevlig på bana
![]() Annars får man väl sälja i delar.. ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Inga problem att bli hooked eller hur Marcus
![]() Ses på nån träff i sommar så får vi lufta E46orna ! _________________ ///Anders Linder BMW M3 -03 E46 BMW 323ci -00 E46 BMW M535i -86 E28 BMW M535D -08 LCI 380Hk E60 BMWSC #430 |
||||||
Re:
Jo det är kul att svänga ![]() Det vore skoj, länge sen sist ju. Du får ta dig söderut, jag åker inte norr om Gelleråsen bara så du vet ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 47, 48, 49 169944 besök totalt |