Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 2 besök senaste veckan (64902 totalt) |
Re:
Nä, tråkigt nog inte.. Har varit dåligt med plats i garaget då farsan håller på med sin Amazon ännu, nu är det en ny bottendel till b20in och lite bättre portning av toppen på gång ![]() Men tanken är att börja nu med 740in när det är lite varmare så man kan hålla till ute. |
||||
Inte för att det har hänt så mycket, men denna låda med lite prylar kom igår...
Bromsvätska, lite framvagnsbussningar, och kraftigare motorkuddar, jag hoppas att det blir bättre med detta oxå ![]() ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Fjädrarna som nu är monterade är köpta från Sellholm, det är provfjädrar till VOC-arena. Har inte testat än så jag vet inte hur dom funkar. |
||||
ok!
Får la ringa och snacka med dem. Vill ha några hårdare fjädrar, men de jag pratat med hittils har antingen inte velat tala om hur hårda fjädrarna är eller inte haft kunskapen... Förresten, vad gillar du bromsklotsarna från Tar-ox? Jag har Volvos "taxi-belägg" nu, och jag upplever dem som väldigt hårdtrampade innan det händer nåt. Men de dammar åandra sidan knappt nåt. _________________ Johan Eriksson |
||||
Det går inte fort framåt men nu sitter allafall soppa sytemet på plats. Det är provkört och det verkar funka som det är tänkt alla fall.
![]() |
||||
|
||||
Tanken är att det ska bli lite körning i år... sugen på nån av TPC-träffarna, Kinnekulle är nog inte omöjlig.. sen vet jag inte vad det mer kan bli.
|
||||
Re:
Låter bra det ![]() Satsa på Mantorp med , heldagen är nåt man ser fram emot ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Re:
Just ja, den tänkte jag inte på... kan nog oxå bli nått om bilen funkar som den skall. Ska hänga dit nya fjädringen den här månaden är det tänkt. |
||||
Re:
Jodå.. den lever.. Funderar på vad uppdateringarna ska bli i år, ska göra lite ändringar för bättre funktion.. Sen ska jag framförallt försöka åka lite... men man vet ju hur det blir ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 2 besök senaste veckan (64902 totalt) |