Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 26055 besök totalt |
_________________ Jonatan Hertzberg |
||||||||
Licens
Hej alla ni som inte har licens Kolla tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||||||
[quote="Eva Centerham"]
Äntligen.. ![]() ![]() _________________ Eva Centerham Nissan 350Z Boxster -97 |
||||||||
Hej hej!
Har nu lagt upp 5min film inifrån min beemer på servern, bara att tanka ner och åka med några varv ![]() Det ligger två verisioner uppe, en på 5mb och en på 10mb, båda i wmv format.. ![]() |
||||||||
Tackar :-) räkna med mer av den varan, fast på andra bilar också :-) Nästa gång ska jag ha stativ med mig också! _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||||
Är det bara jag som har problem att öppna filmfilerna ![]() _________________ Eva Centerham Nissan 350Z Boxster -97 |
||||||||
Eva:
Förlåt att jag har diskriminerat dig som är mac-användare.. ![]() Filerna är i wmv format.. alltså windows media player |
||||||||
Eva, kolla mitt tidigare inlägg i denna tråd... ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Låter lite konstigt om bilen sista varvet?..trevligt o få se Sturup..ser kurvigt värre ut ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||||
Ja, det går så sakta så det blåser rakt in i miken på kameran, bakre sidorutan var nämligen öppen..
|
||||||||
Jag laddade ned båda men det funkade inte....??? ![]() _________________ Eva Centerham Nissan 350Z Boxster -97 |
||||||||
Har du laddat hem filmen och öppnat den med något av dessa program utan att det fungerar ![]() Edit: om det bara blir en massa lustiga tecken när du trycker på länken så laddar du inte ner filen utan du försöker se den. Din browser tror förmodligen fortfarande att det är QT som gäller... Prova att trycka på [ctrl] samtidigt som du klickar på länken, välj ladda hem hem fil (eller liknande). om det är så du gjort blir det verkligen ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
![]() Inget funkar.. så nu pröver jag med "ctrl" man ska inte ge sig ![]() PC då ![]() _________________ Eva Centerham Nissan 350Z Boxster -97 |
||||||||
nejnejnej gör inte det!!! ![]() när du tankat hem filen till hårddisken så håll ner ctrl, klicka på filen å välj "open with" å sen leta fram windows mediaplayer eller vlc i listan... det är fn det enda som är trist med mac, att quicktime finns ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||||
Ja.. QT och real suger.. men eftersom vissa ![]() ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||
Ja, Wmv kan man streama.. men den är inte ideal heller ![]() Fast om man sitter på MAC så verkar det vara struligt, varför jag valde real som allternativ eftersom mitt program kunde det ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 26055 besök totalt |