Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 56 besök senaste veckan (15527 totalt) |
Re: Ringen trip
Tycker RyanAir funkade tokbra. TOR för 900 spänn och man landar en timme från ringen. Det där med att dela ett 10-bilarssläp lät attans intressant. Är bergis med på en 1/10-del om det blir aktuellt i vår. ![]() _________________ Magnus Lindberg Italienskt |
||||
Kul att det gick bra att köra... Det är ju lite med skräckblandad förtjusning man tuffar runt på Nordslingan. Men det är ju det som är tjusningen jämfört med att svarva däck på exempelvis Mantorp här hemma... Jag hörde att posteringarna var uppmärksamma på "till-höger-omkörningar" också... ![]() ![]() Vi laddar för Maj-resan nu Fredrik... då får det till att bli Söndag-onsdag eller nåt liknande så slipper man alla sås-skallar (Engelsmän o Holländare...) Ha det gott så länge, //Calle _________________ Calle Söderblom |
||||
Hahn
Erik sa:Tycker Ryan-Air fungerar kanonbra. Det är väl värre med skicket på Hahns flygplats, men det blir nog bra när de blir klara. De har stora planer och banan byggs ut för mer fraktflyg. En ny terminal är invigd och det växer så det knakar. och det är inte alla flygplatser som har en erotikshop!! Men den har du säkert upptäckt redan... ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Ja, det var riktigt skönt att helt utvilad möta upp på ring racing och hämta bilen, för att köra på ringen, för att sedan sätta den på transporten hem. Totalen blir ungefär samma pengar som om man kör ner och upp(i vart fall som jag kör, då det drar plenty med bensin ![]() ![]() Kommer att köra nästa års Polen resa på samma sätt ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Hemma igen.
Vädret var ju i alla fall bra men köandet för att komma av banan är mer än vad mitt psyke klarar av. Kvällslivet var som vanligt på topp, och festandet till klockan 05.40 på måndag morgon går till historien. David, om du läster dettta så tack för alla B258:orna, Eifel-gheisten och oförglömliga lekar! Renata såg närmast chockad ut! Undrar om britterna kunde sitta på sina hojar dagen efter!! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Jag vet att det inte är så illa och jag förväntar mig inte heller något i lyxväg. Men ibland känns det som att de tycker sig ha rätt att vara otrevliga bara för att det är billigt. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
Re: Ryan
Nej, någon Geir tror jag inte att jag åkt med. ![]() ![]() Edit: Var det du som körde den blå CS:en? _________________ Anders Dauner |
||||
OK! Herr Jonsson har varit ute och partajat till kl. 05:40 tillsammans med några engelska biker-killar som numera har ömmande bakdelar. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
trip
Ja Anders, det var den blå CS:n. Gaute hette han ja. Han hade ju varit där ett tag och bränt gummi förstod jag. Sabines bakdel....hmmmm ![]() Hur som helst så hoppas jag kunna komma ut på ringen nästa vecka också. ha det, Fredrik _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Försöker fortfarande smälta alla intryck från en fantastisk vecka. Den utekvällen gick till historien. Engelsmännen bodde på samma ställe som vi, så jag fick även nöjet att se dem på morgonen. I övrigt har jag samma reflektioner som dryftats tidigare ang. kaos på parkeringen och kopplingsdöd vid köandet vid avfart. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Den Gulfblå Porschen kör riktigt snyggt! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Ingen film i världen gör ringen rättvisa. Man kan se hur mycket bilder och film som helst, du kommer ändå att bli väldigt förvånad när du är där första gången o kör ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Tråkigt att du inte kunnde vara med denna gång, det var super ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
På tal om hur det ser ut på film och spel vs. verkligheten.
En polare som sett både en och två filmer samt spelat GT tills tummarna blöder körde nu i helgen. Hans första kommentar efter någon minute. "Jäääävlar va' kuperat det är!!!" _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Film
http://www.gt3000.com/secure/vids/ns Den här är också bra. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 56 besök senaste veckan (15527 totalt) |