Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-09-16 Gotland Ring
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
16785 besök totalt
Supramannen

Här sen Feb 2003

Re:

HTR skrev:
Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
BLir sugen som fan att följa med dig till GR nästa gång så vi kan kämpa lite till, jag vill under 1,31.. ska kolla med lids då vi pratade om det...

Ja vi kämpade ju tapert denna gång. Jag hade ju en spik i däcket hela dagen(inte för att jag brydde mig eller att den störde) så det var nog därför jag inte tog 1 tiondel till Vi kan väl åka med Stefan den 17 sedan kommer ju GRC den 19.
Nåväl vi får höras thumbs up
Mvh/Gaute

LÅter som en bra ide, denna gång kanske jag ska göra en hjulinställning och inte bara montera på ett par nya stötdämpare så hjulen står åt alla håll...

Vi hörs om detta snart

Ett tips, vad jag hörde var mkt hotell och så fullbokat, så ligg på asap ifall ni ska åka ner. Kolla med Erik J ifall problem han kanske kan hjälpa till

SKa du dit..?

HTR
Stockholm
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Re:

Supramannen skrev:
HTR skrev:
Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:
BLir sugen som fan att följa med dig till GR nästa gång så vi kan kämpa lite till, jag vill under 1,31.. ska kolla med lids då vi pratade om det...

Ja vi kämpade ju tapert denna gång. Jag hade ju en spik i däcket hela dagen(inte för att jag brydde mig eller att den störde) så det var nog därför jag inte tog 1 tiondel till Vi kan väl åka med Stefan den 17 sedan kommer ju GRC den 19.
Mvh/Gaute

LÅter som en bra ide, denna gång kanske jag ska göra en hjulinställning och inte bara montera på ett par nya stötdämpare så hjulen står åt alla håll...

Vi hörs om detta snart

Ett tips, vad jag hörde var mkt hotell och så fullbokat, så ligg på asap ifall ni ska åka ner. Kolla med Erik J ifall problem han kanske kan hjälpa till

SKa du dit..?

Japp jag åker med GRC på fredagen. Även Erik, Jimmy och massa andra ska ner.

Här sen Feb 2003

Re:

HTR skrev:
Supramannen skrev:
HTR skrev:
Supramannen skrev:
Göte RS6 Sjögren skrev:
Supramannen skrev:

Mvh/Gaute

Vi hörs om detta snart

SKa du dit..?

Japp jag åker med GRC på fredagen. Även Erik, Jimmy och massa andra ska ner.

FÅr ringa Erik och fråga om det finns plats kvar då...Blir skits sugen nu

Dags att testa ett par MPSC som sägs var det snabbast däcket ihop med en riktig hjul inställning, tror det kan gör underverk på min bil

Eftersnack
2006-09-16 Gotland Ring
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
16785 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande