Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 16566 besök totalt |
Re:
Stressmeka, att ni orkar... ![]() Team Underdog ligger i hårdträning.. eller var det långtidsvila?? Spjutet står redo iaf ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Varför i hela friden skulle folk som vill titta bli bort schasade????? ![]() Fanns ju massor av plats att ställa bilar vid "släp p-platsen" ![]() Så för guds skull: KOM! ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Re:
parkera kan ni göra utanför men titta får ni...... |
||||
Re:
Du ska inte tro på dig själv så där ![]() Håll barnen i handen och se upp för stressade förare i depån. (Mycket) påverkad publik kan nog avvisas (iallafall från depån). ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Re:
Ja e ju själv barnet så då får ja väl sitta o rulla tumme då ![]() Vi får väl se om vi hittar nån fransk bil o heja på ![]() _________________ Emil Jönsson |
||||
Re:
Citerar fredrik sen förra gången: vägbeskrivning..... Res väg till banan är lättast E4 till örkeljunga där tar man väg 24 mot laholm och åker tills man kommer till edenberga och då ligger motellet på vänster sida vid en gulf mack efter ca 300 m tar man höger in på en mindre väg vid nästa kors ca 500m höger igen och följer fram vid y kors vänster ca 200 så kommer banan på vänster sida Vid kris att hitta ring 0708423747 Mats Linnerfors Laholms MK Mvh Fredrik _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Finns här någon lokal förmåga som kan ge oss lite inside information om banans förskaffning, hur pass mkt är banan preppad och hur hårt är underlaget i dagsläget?
Man lever ju lite på hoppet att det är hårdare än sist. jaja vi har "sumpplåt" så nu skall vi nog reda ut det.. ![]() /Johan team Bimmerboys _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
ja för 112500 i intäkter från startavgifter får man nog anta att dom har lyckats lägga ut några lass bärlager samt fått ut en traktor! ![]() _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
Re:
enligt rapport till mig så är det inköpt en massa grus och så håller man på med breddning och tillplattning av den delen som inte tillhörde "normala" folkrace-banan...... sen om det blir mjukt eller hårt.... är nog mera vädret som styr över... Och där har ju inte dom senaste månadernas regnande varit så himla bra.... men tävling blir det iaf ![]() ![]() |
||||
En liten undran till Fredrik, jag har inte fått något försäkringskort eller något annat från SMA. Betalade för ett helt år vid förra 5-pappsrejset i laholm. Hinner det komma innan eller har du koll på vem som har betalt? Anledningen till att jag ställer frågan här i tråden i stället för att kontakta dig via mail är att ingen av mina teamkamrater har fått något heller, det borde alltså vara allmänintresse.
![]() |
||||
Re:
Det kan nog vara jag som boven i dramat där som lagt fel papper i fel bunt ..... men försäkringarna gäller och info kommer att komma till er..... men kan du pm:a eller maila mig era namn.... så ska jag gå igenom och se vilken bunt det är som jag felplacerat i "skickatpärmen" istället för "obehandlade pärmen"..... |
||||
Re:
Samma här, jag har inte heller fått några papper. Tveksam på om mina teamkollegor från förra loppet (Johan Carlsson och Peter Sjölund) heller har fått något. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Hittade din och Struves och Kjellanders..... däremot Johans och Peters var inte helår..... utan engång.... så jag har hittat alla från 24/11 i laholm som jag hade lagt på fel ställe.... som tecknade helår... och det är: struve boivie kjellander eriksmo åberg harrysson nilsson rinord?? (svårläst) fors sjöholm flisbäck x2 tOpelius olsson olsson bäckman areskoug hansen fagerström jantell sköld däremot om ni inte finns med här så hör av er... men ni som finns med är ok och skickas in nu |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 16566 besök totalt |