Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (18379 totalt) |
Re:
ojdå! Jag hoppas det gick bättre med dig än med bilen? Krya på dig! P.S Dra inte alla av det kvinnliga könet över en kant nu när det gäller kvinnor och trafik ![]() _________________ Camilla Käller -Saab 9-3 Aero, 01- BAD BAD GIRL -cause good girls have no fun- |
||||||
I skrivande stund lovar SMHI 14 grader, uppehåll och vind på 3m/s. Får hoppas att man kan lita på dem.
![]() Länk till väderprognos för Emmaboda. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Re:
Han hade plats 10 på första sidan och där står det "10. Henrik Sirath EVo IX:06" nu. Reserver fanns det gott om denna gång om jag minns rätt. Förövrigt åker jag och grabben tåget till Borås i morgon vid 9-tiden och hämtar hem min bil ![]() Lite översyn bara ![]() ![]() Ses på lördag ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re: 2008-04-26 Superstage Emmaboda
Mycket snack, lite verkstad... ![]() ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Re:
Jag ska ha kul! Tråkigt med din bil! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||
Re:
varsågod ![]() kör lite för mig med ![]() _________________ daniel manninen |
||||||
De där med tiderna kan vi reda ut sen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skämt å sido så lär jag få smisk iaf,, just nu är min ölbryggare ![]() _________________ Philip George |
||||||
Ja, du lär få smisk av mig!!!!!!!!!! ![]() Puss på dig ![]() _________________ Camilla Käller -Saab 9-3 Aero, 01- BAD BAD GIRL -cause good girls have no fun- |
||||||
Re:
Fick du hem bilen utan missöden?? _________________ Philip George |
||||||
Re:
Ja det gick kanon, inga poliser och ett underbart väder ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Ska bli intressant och se, ska ni ha lack & läder också? ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Jag som tänkte steka pannkakor och ha med till dig Marcus... När du är så taskig blir det inga! ![]() _________________ Camilla Käller -Saab 9-3 Aero, 01- BAD BAD GIRL -cause good girls have no fun- |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (18379 totalt) |