Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 3 besök senaste veckan (50917 totalt) |
Det blir ju säkert bättre av det där...., låt det ta den tid det tar, och tror man inte på det behöver man ju inte läsa tråden, eller hur?
![]() ![]() ![]() Jobba på nu Fürsten ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||
Eller så kan man ju bara tycka det är roligt att det iaf gått några steg framåt mot tidigare år och att det i slutändan troligen blir en fin bil tillslut.
Att bilen inte är klar har väl inte påverkat någon utomstående negativt, så jag ser ingen anledning att klaga. Vissa är mer tidsoptimistiska än andra och man får väl helt enkelt se förbi kortsiktiga galna mål som utomstående? Furst stressar ju inte klar sitt projekt för att göra er glada. _________________ Nicklas Jäderlund |
||||||
Låt nu tråden leva så får vi som vill kolla den! Vill man inte så är det inte svårare än att låta bli...
|
||||||
Grovstädade lite i tråden så blir den mer lättläst
![]() Vill påminna alla om de otroligt enkla tre reglerna för forumet www.rejsa.nu/regler . Speciellt regel nummer fem (numreringen har historiska orsaker och är utslag av någon sorts studentikos humor jag hade i forumets början ![]() Så tillbaka till ämnet med inlägg i allmän trevlig rejsa-anda ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
Det här bygget är grymt! Jag älskar Subarumotorn du har, hoppas du kör några varv med den iallafall
![]() Hittade två filmer på Cusco's Subaru med Voltexpaketet på. Hoppas det inspirerar lite ![]() http://www.youtube.com/watch?v=aPuCn http://www.youtube.com/watch?v=0d-EI _________________ Anders Lundqvist |
||||||
|
||||||
Re:
En kvalificerad gissning är att det är några år sedan det byggdes på bilen,bilderna som visades sist är samma som visats från dag 1,så nä,detta är nog nerlagt sedan ett bra tag tillbaka. Mycket snack och liten verkstad har aldrig passat så bra som nu ![]() _________________ Andreas Nilsson |
||||||
Re:
Jupp, du har helt rätt i vad du säger, mycket snack och ingen verkstad varför allt slängdes på tippen förra veckan - näe, nu har jag inte tid längre att chatta med dig "Kymi" då jag har en viss bil att lasta inför en mycket trevlig helg på ![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Vi får ses ngn gång i sommar Steffe för en trevlig åktur eller något!! ![]() Annars gäller fortfarande ![]() ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Varför är ni så rädda för att skriva något om bilen?
Ni har ju startat en projekttråd och börjat lägga upp bilder så att ni är blyga köper nog ingen ![]() om ni nu är på väg att lasta bilen för att dra ner till ringen så borde den rimligen vara klar så jag förstår inte varför det är så svårt att skriva en rad och bekräfta eller dementera, folk är ju intresserade. Men eftersom det är samma visa hela tiden får man anta att ni vill ha mystik och hemlighetsmakeri kring projektet för att skapa mer intresse. Släpp sargen nu, Rejsa kräver bilder, video och siffror ![]() _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||||
Re:
Jag är den förste som står upp och bugar med mössan i handen om bilen är klar.Men utan bevis så får mössan sitta kvar på skallen ![]() Önskar ju se detta monster klart och med bra tider på banorna,gärna bättre tider än Supermannen oxå ![]() _________________ Andreas Nilsson |
||||||
Re:
Seriöst: det får lukta kamelbajs om det så behövs då jag personligen inte tar åt mig av ord som "luktar favorit i repris" mm då denna bil är för oss själva i första hand och inget annat!! ![]() och tycker "ni" att det "luktar favorit i repris" eller annat för den delen så finns det extremt många andra sjukt fina, extrema & välgjorda bilar att kika in på!! Ha en trevlig påsk!! ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Snart blir det inläggsradering, håll er till ämnet och finns det inget vettigt att tillföra tråden så låt bli, skriv en egen önskelista nånstans om ni vill ha bilder klistermärken info etc. Upprepar Magnus uppmaning som går att läsa ett par inlägg tidigare i tråden, kan ju hända att Patrik tröttnat på att skriva om grejer när det blir "bullshit" här och på andra forum...................
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 3 besök senaste veckan (50917 totalt) |