Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (33299 totalt) |
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Re:
Hmm ja du, låter som att kameran har tagit in ljudet från bränslepumpen ? _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Re:
Tackar ![]()
Fördelen med att köra e30 är nog vikten, jag måste väga 1075kg vid målgång, och som skånepåg så måste till och med jag väga upp bilen innan race ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Re:
Tackar ![]()
Tack det samma! _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Ursäkta mitt dåliga uppdaterande på rejsa, vill ni ha mer live and direct uppdateringar så lägger jag upp mer kontinuerligt på instagram där jag heter lagnelov
![]() MEN det har ju ändå hänt lite! Tröskeln är bytt och ACM har levererat en ny fin glasfiber dörr till mig, och Emil på Autodepån har folierat om delarna på garanti (de borde ju ändå hålla längre tid). Har även monterat nya rutor från plastic 4 performance, så nu ska jag se alla andra ![]() Genom att bilen blev ca 10kg lättare så måste jag göra ny corner weight och justera med vikter innan Mantorp, sen finns det ju alltid lite annat smått och gott att pulla med ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
||||
Strax dags för Mantorp och deltävling 3 och 4!
Så i veckan kom Tobbe och jag fram till att på en "höghastighetsbana" som Mantorp behövs en splitter! Sagt och gjort ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (33299 totalt) |