Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 5 besök senaste veckan (162879 totalt) |
Re:
ok, det låter ju högst intressant! ![]()
Nja, så länge motorn går sönder någon gång under helgen så skall jag väl kunna acklimatisera mig? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Re:
Hhhmmm det här med billös på "Ringen" får inte bli en vana... ![]() ![]() Hoppas verkligen motorn blir BRA denna gång ![]() _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 Mini Clubman Cooper S -19 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||||||
Motorn blev verkligen bra denna gång.
![]() Så ruskigt bra att om jag inte redan hade "lovat bort mig" på ett annat och gemensamt upplägg tillsammans med min bror så hade jag behållit M3:an. www.jmbo.se har skruvat ihop motorn med en nogrann och exakt hand - rekommenderas! ![]() Men nu så är det dags för ett annat upplägg som nog passar en åldrande man bättre. Jag är för trött, för fet och för gammal för att skruva i den omfattning som en M3E30 kräver om den skall fungera på bana. Men det har varit ett roligt (tyvärr också väldigt dyrt) äventyr som är kul att kunna se tillbaka på. Nu skall jag spara ner den här tråden och snart starta en ny. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Re:
Har du sålt bilen nu? _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
Re:
Kolla sidan 1 ![]() ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||||||
Re:
Äsch, vad du var seriös då... ![]() Drygt fem år alltså. Jag hade min i sex år... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
Fasen då hade jag vunnit med 8..... _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
Re:
Typ tre om året... och många landsvägsmil till och från banorna... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 5 besök senaste veckan (162879 totalt) |