Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 39 besök senaste veckan (6827 totalt) |
![]() ![]() ![]() Jag har inte beställt micro ännu men tänkte göra det denna vecka... MEN om inte den fungerar med Racechrono så har jag inte någon användning för den. Kan någon som har Micro och Racechrono testa ? _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Re:
Från 16:e oktober: "Support will be added on the next version. Unfortunately cannot give ETA yet." _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
Hittade tråd där dom önskat support sedan i april så man får väl hoppas det fixas till nästa sommar..
https://racechrono.com/forum/discuss Så får nog chansa och beställa en micro i veckan. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Jag slog till i tisdags kväll med BF koden och jag håller med er om snabb leverans för mitt DHL ombud hade den på fredagen.
Jag fick dock inget löst batteri utan nu var det för monterat så bara en plastremsa man ska dra bort. ![]() ![]() ![]() Men det var inte lätt att öppna den, satt hårt.. ![]() ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Det är ju bra med fysisk knapp och minne att spela in på, men...
![]() Jag köpte en och tänkte det kan vara bra att ha i Westfielden. Men den där jäkla knappen är ju dum, jag skulle hellre vilja ha den fast monterad långt in under glasfiber och skit där den sitter skyddad från regn, etc och ha knappen för "inspelning" via sladdar som jag sen kan ha på tex instrumentbrädan. Är det någon som vet om någon gjort det? Skulle det vara svårt att löda dit kablar också vid "knappen"? _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Vad för erfarenhet har ni av Micro?
Jag är sugen på en med vill montera dolt i bil och orolig för GPS-täckning. Läst att det skall gå att använda extern antenn men ser ingen kontakt på kortet. Skall sitta på baksidan, någon som kan kolla? /Ulf Svensson _________________ Ulf Svensson |
||
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 39 besök senaste veckan (6827 totalt) |