Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 164 besök idag (20127 totalt) |
Hans Charger eller? ![]() _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||||||||||
Jag läste att, när Clarkson hade kört på 9,59, så sa Sabine att den där tiden kunde jag ha kört i en Van.
Så nu var dom där med en Van för att hon skulle få visa om hon klarade det. http://www.cat.nildram.co.uk/photos/ _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||||
På sista kortet är ju tiden översuddad, men när jag såg kortet för första gången så var tiden kvar. ![]() Så jag vet hur det gick. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||||
Jag vill gärna få ett PM av dig ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Jag också! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||||
Ja meeed ![]() ![]() ps. Jäkla kul idé av Top Gear gänget! De kommer att tråka livet ur JC om hon klarar det ![]() _________________ Magnus Hansson |
||||||||||
Det har väl ingen betydelse om man lägger ut tiden, vet inte varför dom mörkade den på kortet
![]() Såg att tiden låg ute på Ringersforumet, och den har väl ett större spridningsområde internationellt än Rejsa. Så tiden blev för Sabine i en högerstyrd Van 10,08,9. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||||
Är det någon som luskat ut vad det var för motor i skåplådan? Det har ju en viss påverkan på tiden... Det finns ju t ex VW-bussar med Porschemotorer och rejält förbättrade chassien som det går att transportera runt familjen i hyggligt tempo! ![]() Sabine kanske skulle börja köra Ring-buss istället för, eller som komplement till, ring-taxin. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||||
Vad var det för ett dumt uttalande om tjejer? Glömde du att sätta dit wink-smileyn? Fast även med en sådan hade jag reagerat negativt. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||||
ok,får försöka hålla tebaka mina kontroversiella åsikter då! _________________ Robert Kinderwall pugge rc Btg 8:48 |
||||||||||
Tack för smickret! Men jag är bara en glad amatör som gillar att köra bil och bör EJ jämföras med proffsförare! ![]() Fast Schumis lön skulle jag ju inte tacka nej till... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||||
Pratade med Sabine tidigare idag, och hon berättade att hon flyger till England nu i veckan för att spela in studioscenerna för Top Gear-avsnittet med skåpbilen. Hon trodde att det skulle sändas på söndag. Iom att jag inte har BBC (iaf inte vad jag vet) så har jag noll koll på när Top Gear sänds.
Ni som som kan se Top Gear kan väl hålla ögonen öppna. Och om någon har möjlighet att digitalisera och lägga ut på nätet så är ju det jätteuppskattat av oss andra. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 164 besök idag (20127 totalt) |