Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 21757 besök totalt |
En dag ska jag nog lära mig att kolla vem som är inloggad ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||
har svårt att tro att det blir någon mer träff i år ![]() Själv ska jag byta till vinterpuckarna på söndagen.. så det blir nog inte så mycket mer åka av för min del i alla fall. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
Har bara en liten fråga. Får man köra med slicks eller inte?
För det står under "Kraven från oss arrangörer är följande" "INGA SLICKS", och sedan under "Uppdelningen är tänkt som följande" "3.Provapåare med vanliga gatdäck". Får dom andra gruppena köra med slicks då? Hoppas det blir bra väder för det skulle vara kul o träffa lite "rejsa" folk. Ha de. _________________ Christofer de Maré |
||||
Med vanliga däck så tänkte jag mig VANLIGA däck.. Och inte R-däck.. och den mera avancerade gruppen får köra med R-däck.. men inte Sliks.. Så har du rdäck så är det inte sliks.. ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
Efter många förseningar så ser det ändå ganska ljust ut nu, provstarten igårkväll gick skapligt. Har tagit ledigt från jobbet på fredag så sista småpillet ska hinnas med.
Det är två till här på jobb som kanske vill köra, ska meddela dem att de kan komma men att någon garanterad plats inte finns. Kvar att göra: Hjulinställning, bromsar, städning av elen och bakaxeln ska dit. Lätt som en plätt... ![]() Med min tur är det kanske lika bra att boka ett släp i förväg... ![]() Vi ses på ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
Hejsan Alla glada
![]() Ska bara påminna om körningen igen den 30 och att alla är välkomna. Dessa namn är bokade att komma och det är obligatorisk närvaro ![]()
Torbjörn Jantell Jenny Jennys bror Jonas Chris Ranehov Mattias Habenicht Alexander Eklöw Bengt Metz Rikard Ahlin Martin Rönngard Mikael Göransson Eva Centerham Jonatan Hertzberg Kristian Somogyi Johan "Den ska rulla iår..." Rius Dessa personer har garanterad plats att köra och alla andra som vill komma är välkomna att dyka upp. Vi skulle vilja att alla är på plats senast 12:30 så vi kan ta kort genomgång och betalning och flagvakts fixning innan vi ska ut och bränna bort den sista biten av sommardäcken för året. Priset är satt till 430kr men om det slutliga priset sätts med hjälp av enkel matte till att dela på den totala kostnaden. Alla som kommer efter 1230 får betala det samma som de som var påplats och eventuell vinst investeras i walkmans och flaggor för nästa körning. (våren 2005) Skulle det vara någon som känner sig förbisedd så ber jag om ursäkt och sänd mig ett PM så sätter jag till dig på listan. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
Hepp BAder. Du har glömt att vi sagt att vi kommer. Christian Merheim Pontus Borg Henrik Grimshorn samt att vi kommer försöka ta med lite löst folk till så vi får ner priset för alla (2-3 st till) _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
DMI - Lordag
Skyet og endnu mulighed for regn flere steder, men i lobet af dagen bliver det mest tort. Dagtemp. Omkring 10 grader og let til frisk vind ostlig og nordostlig vind. Til natten mest tort og måske nogen opklaring fra nordvest. Temp. ned mellem 3 og 8 grader og svag til jævn nordostlig og nordlig vind. SMHI - Lördag ca 10 grader Regn på förmiddagen uppklarnande på em. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
Bara jag som är glad över en sån rapport? ![]() Är som sagt rally i Anderslöv och regn passar 4wd bra ![]() Lite väl kallt kanske _________________ Daniel Steiner |
||||
Torbjörn Jantell = BMW 325 E30 Jenny = BMW 316 E36it Jennys bror Jonas = ?? Chris Ranehov = BMW 525 e34 Mattias Habenicht = Alfa 75? Alexander Eklöw Bengt Metz = Seven? Rikard Ahlin = BMW 2002 Martin Rönngard = Mini Cooper? Mikael Göransson Eva Centerham = Porsche Boxter Jonatan Hertzberg = Nissan 350? Kristian Somogyi = BMW 635? Johan "Den ska rulla iår..." Rius Christian Merheim = Porsche ?? Pontus Borg Henrik Grimshorn oskar Fridh = Peugeot 205 De som känner sig engagerade och lite fanatiker kan ju ta med sig små dekaler och sätta på bilarna enligt den här modellen ![]() Som porschedriver påpekar, så finns det risk för att det blir mulet... men samtidigt så ska man tänka på vilken sanolikheten är att vädergudarna förutspår rätt med tanke på sommarens statistik ![]() Det är 19 personer som står på listan ![]() ![]() ![]() De som vill bidra med info om biltyp så är ni välkomna att skriva. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
Jennys bror Jonas = BMW E30 325 (om han inte bytt sen sist..)
Mattias Habenicht = Alfa 75TS Johan "Den ska rulla iår..." Rius VW Scirocco De två sistnämnda jobbar fn FEBRILT för att få det sista på plats till lördag. ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||||
Jag kommer gärna förbi, utan pontiac dock..
![]() ![]() Hade man möjligtvis kunnat få lift med någon från lund? Tar med mig kamera ![]() |
||||
Finns där någon möjlighet att fortfarande få köra, varit borta ett tag och ser denna tråd idag förstan?
_________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||
Den näst sist nämnda kommer med största sannolikhet inte att köra något annat än en sunkig familjevolvo eftersom ALfafanskapet havererade igår och jag felsökte till 03.30 inatt utan resultat! _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 21757 besök totalt |