| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mod: XLMS till F1C
|
4 besök senaste veckan (14730 totalt) |
Mycket knepigt...Det där med den genomskinliga cockpiten beror på att du inte har Car Detail ställt på Full. Gör det så kommer det bli skitsnyggt. Bilarna har faktiskt skitsnygga cockpits. När det gäller det att du inte kan välja en bil i menyerna. Prova att välja den bil som redan är vald så att säga. Sen nästa gång du väljer bil så ska det funka att välja bil. Så var det för mig. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Att du inte hör något motorljud måste bero på att dina ljudinställningar är konstiga. Inne i menyerna där du kan välja hjälpmedel, grafikinställingar etc kan du gära inställningar även på ljudet. Försök där... När det gäller den genomskinliga cockpiten, se inlägget ovan. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Detta är en mod. Den lägger du på spelet F1Challenge 99-02 som är ett spel du köper. Var hämta du modden? Läs högst upp i XLMS-tråden, där står det. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Hehe jaså de är du som hjälper alla här
Nä asså i menyn där man väljer bilar är de helt svart, kan inte se någonting mer än knapparna längst ner (backa knappen, info och gå vidare knappen, eller vad de nu är) har tryckt runt lite på den svarta skärmen med hopp om att kanske kunna pricka in någon annan bil, men ej lyckats
och de där med cockpit, hjälper inte att ställa in car detail på full blir bara värre
_________________ mvh Viktor Pousette |
||||
|
Du måste gå till den ruta där du väljer bilar. När du kommer dit så ser man inte några andra bilar. Det går inte att välja. Men trycker man på bocken (acceptera) och går tillbaka så ska det funka.
Det vore knepigt om detta inte skulle hjälpa då jag hade samma problem och fick det att funka så här. Jag kan skicka lite filer i XLMSSave-mappen till dig annars.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Så, nu fungerar allt.
Waltgård skickade sin save mapp, men de hjälpte inte blev precis samma som förut, sen skickade Barneby sin save mapp och poff så fungerar allt
Så nu är de väl bara att tuta och köra då antar jag
_________________ mvh Viktor Pousette |
||||
Tror inte det faktiskt. Nya team bara tror jag...Bansträckningarna är densamma i de olika årgångarna. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Har ju inte lyckats få mitt spel och dator att se spel när man söker inuti spelet.
Jag kunde ju hosta ett spel och folk kunde spela på servern då men med samma inställningar kan jag inte söka reda på spel. Vad är det som kan strula? _________________ Thomas Tegbäck |
||||
|
Här kan ni köpa en egen Lola B98/10 LeMans Prototype. Ni kan köra LMP900 eller ALMS med den...
Bara 245 000 US$! 6 liters Chevrolet! http://www.race-cars.com/carsales/lo _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Har du provat att klicka på refresh i Multiplayer. Tar dock en stund innan servern dyker upp. Hostar Niklas, så hittar man oftast servern längst upp
Kan du hosta race, skall du även kunna joina race. Så inställningarna är det inga fel på. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||
Har hållt på och ladda hem XLMS v0.5 Full sedan kl 11.30
|
||||
|
|
||||
|
Synd...De finns på Konis sida samt på denna ftp.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Mod: XLMS till F1C
|
4 besök senaste veckan (14730 totalt) |