Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 10476 besök totalt |
Intressant, jag satt och funderade på hur fan dom tänkt. Ser ju ut som en Danmobility satsning med alla speglar, antenner och vingar överallt. Kanske inte fler än andra (förutom de där på motorkåpans övre del) men de har ju inte direkt försökt dölja dom heller med färgval. Huga. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Mjo, själva designen är det ju inget fel på. Den sticker ju ut lite mer än de andra med den smala nosen. Men färgsättningen var no no.. _________________ Rachid Rachid |
||||
De som säljer bindorna har nog köpt den time-sloten sedan en bra tid tillbaka i tiden, och så råkar det bara ha blivit F1 på den nu istället för Times of our Life (eller annan skit). |
||||
När man håller på Toyota kan man inte annat än krypa med svansen mellan benen idag :S
Ingen tycks förstå vad som hände överhuvudtaget, Ralf säger att ju hårdare han tryckte på bilen desstu långsammare gick dem och team chefen sa att de hade fått till balansen i bilen äntligen efter alla år men helt plötsligt fanns det inget fäste eller kraft där... Snacka om överraskning, fast efter dagens lopp kan man inte annat än att ha en ny favorit förare i Nico Rosberg! ![]() Men man är lite fundersam på hur länge hans motor håller i nästa lopp, jämför hans tider med Webbers. Teknikerna måste väll antagligen ha skruvat upp nivån till långt över lagom för att ge han en lysande start i sitt första lopp? om det inte är så utan att Cosworth motorn+Williams+Nico är så snabba så tror jag inte på att trion med MS, Kimi och Alonso kommer kämpa om mästartiteln ![]() _________________ //Mikael Olsson, |
||||
Sägs ju att Cosworth ska varva mest av alla (20k) så det är väl inte så konstigt.
Ja herreGUUD vilken debut! Snabbast varv o flest omkörningar ![]() Här har vi en blivande mästare! Hejja Nico ![]() o sen har vi Kovaleingen som är lika bra som jag vill ha in i F1 (ni såg inte loppen förra året?) - snart blir det Finska mästerskapen av VM. Respekt till grannlanded ![]() Norge har olja o men Finnarna kan ratta bil - ja jävlar va impad jag är ![]() _________________ Jan Å |
||||
Nä, det som ska se blankt ut blev mörkgrått i rutan. Dessutom har man svårt att se huvudsponsorns namn på sidan (stör i o.f.s. inte mej). Kan man gissa att de ändrar snart... Bra lopp var det ju i alla fall! Hängde på nån meter. Det verkar kunna bli jämt i toppen i år. och sen Kekkes pojk ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Rådlund |
||||
övervarnining "vid behov" ligger på trevliga 21000rpm blankt på den motorn enligt cosworth själva. ![]() mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
"I sitt första Grand Prix har han gjort fler omkörningar än vad man har sett på vykort i den här sporten"
- Jan Blomqvist om Nico Rosberg under Bahrains GP. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Kan inte Anthony Davidson få bättre stol än Honda-testare? jag har för mig att han va snabb förra året osså!
|
||||
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
sedan är det ju skillnad på 3ebilarna där dom tydligen testar nya saker.. det gör kanske att de inte skulle hålla ett helt lopp, utan bara några varv...
bränslemängd ?? kan ju finnas massa olika saker som gör att de går undan... _________________ MackeMaehlum |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 10476 besök totalt |