Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 16145 besök totalt |
Re:
Som kvartstysk kan jag väl översätta lite för Q..... ![]() "Der ausgelaufene Dieselkraftstoff entwickelte sich auf der abschüssigen Passage zu einer rund 800 Meter langen Spur. Die Sicherheitskräfte hatten keine Chance, die Gefahrenstelle zu beseitigen. Der Streckenabschnitt war so rutschig, dass selbst eine Allrad-betriebene Kehrmaschine Schwierigkeiten hatte, gegen die Fahrtrichtung das leichte Gefälle bergauf zu fahren. Unter diesen Bedingungen war es nicht möglich, das Training fortzusetzen, geschweige denn das Rennen zu starten." VLN-Fahrersprecher Michael Bonk (Münster) stimmte zu: ,Auch wenn die Absage sehr schade ist - die Sicherheit geht in jedem Fall vor." Den utspillda dieseln blev ett 800 meter spår i nedförspassagen i Wehrseifen. Det fanns ingen möjlighet att säkerställa sträckavsnittet. Det var så halt att till och med en 4-hjulsdriven saneringsmaskin hade svårt att köra sträckan uppför ![]() ![]() En liten sammanfattning... ![]() |
||||||||||
Re:
![]()
Nöjd? ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||||||
Re:
Jaja men ![]() Tack Dr Eick ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Re:
Trådkapning in absurdum, sorry ![]()
Haben sie eine Schnitzengrübe ![]() Tysk ![]() ![]() /Dansken ![]() |
||||||||||
Några fynd från dagens övningar:
Bilderna hittades för övrigt här: http://picasaweb.google.com/xXDraven _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||||||
Re:
Det har hänt mig också... Pirelli Corsa eller? Fick också tejpa ihop min bil ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||||
Re:
Eller för fort, som vanligt ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Re:
Känns som en repris ![]() ![]() Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
Re:
Shit, tur att jag sålde av mina Corsa...(många år sen) _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||
_________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||||||
Re:
![]() Hur gör man i ett sånt läge, ringer Pirelli och frågar efter faktureringsadress? 185 km/tim är ju inget unikt på den dimensionen, bilen eller däcket... |
||||||||||
Re:
Tack Christian skönt att någon har koll på läget :-) ![]() _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||||||||
Re:
Jimmy, hittade följande bild på dig och din bil hos Sportfotoart.de ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||||
Re:
Tack till allt kul folk som var med och gjorde detta till ännu en fantastisk ringenhelg. Körningen var riktigt bra på fredagen, skit på lördagen och mer skit på söndagen undantaget de sista timmarna på söndagen som var bra. Usel disciplin från flertalet svenskreggade motorcyklar och som vanligt gulskyltarna. Bilder dyker upp när de passerat censuren. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 16145 besök totalt |