Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 3 besök senaste veckan (70001 totalt) |
Re:
Du all svamp går inte att äta ![]() _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET ![]() |
||||||
Just nu rensar jag inte något här för jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Men, kan ni inte bara låta det flyta undan? Visst är det jättekul att retas och trigga på nästa utfall, från trådstartare eller någon annan som inte håller med? ![]() Håll en juste och ok nivå det ni skriver, oavsett vad ni tycker och tänker. Det blir bättre och roligare i slutänden på det viset. Det har rejsa bevisat i många, många år sedan tidigare. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
Precis min tanke! _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
Jag fick inget samtal idag, som jag gissade. Har inte heller fått svar på min fråga om trimmfilen behövs för att spinna loss alla fyra hjulen i 260 km/h. Avskriver därför detta som en ren ljuga till bevis pressenteras. Jag gav det en channs som inte togs. Hade allt klart med sugkoppsfäste, nyladdade batterier och allt. Synd att man inte står bakom allt som man basunerar ut på ett forum, jag stod bakom mitt förslag iallafall. Mitt nr står kvar i tråde iallafall men jag vet garanterat att det inte kommer att användas..
_________________ Christian Lange 458 |
||||||
_________________ Hasse E |
||||||
En kompis ska ner och provköra MTMs TT RS med 472 hk i slutet av månaden.
Den gjorde nyligen 312 km/h på Nardo. Jag har bett honom trycka gasen i botten på Autobahns asfalt och se om den spinner loss i 200+, eller om det är mer tryck i din. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Re:
Be honom filma med mobilkamera eller något. ![]() ![]() mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
Re:
Ja, men alla vill inte filma när de kör 200+. Speciellt inte i en demobil och ett land där det uttryckligen är förbjudet att använda mobiltelefon vid körning. Räkna inte med någon film. Inget hjulspinn heller för den delen. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() AUDI TT RS CUSTOMER CAR BEGINS TESTING http://germancarscene.com/2010/10/08 ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
_________________ David Lindblom |
||||||
Re: Audi TT RS 2010
Nu är man snart i gång igen, med bilen! Den har fått stå, nästan hela vintern, på grund av att jag inte vill åka i saltblasket med den! För att bringa lite klarhet i saken med trimfirman och motorraset! Kasta ingen skugga över V-Tech!!! Dom betalade hela kalaset! Alla repararationer!Billigt var det definitivt inte! V-Tech har skött sig utomordentligt bra! Inte en enda diskussion, om vem som skulle betala! Dom trimmade min bil, det gick åt helvete! Dom tog sitt ansvar i saken och betalade snällt!!! Så inget skitsnack om V-Tech!!! Reparationerna gjorda av Maxxe bil i samarbete med Audis tekniker. Nu har jag köpt Millteks Raceavgassystem med 4" Downpipe och en större Intercooler från Wagner tuning i Tyskland. Dessa grejer skall på i dagarna och även Haldex uppgradering. Då skall den bänkas igen, för att få max effekt! Jag kommer inte att prata om effekt längre här! Det är inte den viktigaste saken här! Utan att bilen går optimalt på bana! Arbeten med chassit är också på gång! För att få optimalt grepp på bana! Likaså skall det på riktiga sulor!!! Så jag tänker hålla tråden i det, som är viktigt! Bilen! Hur jag kommer vidare i optimeringen av den, hur den går på bana. Det är enligt mig det viktigaste. Inte, hur mycket effekt eller hur och var den spinner loss!. Det var några här, som fick mig att tappa besinningen och moderator fick städa tråden flera gånger! Det kan ju inte vara meningen? Det skall ju vara roligt att vara här med människor som har samma hobby och intresse! Jag ber om ursäkt för att jag tappade besinningen och skrev dumma kommentarer. I fortsättningen kommer tråden att handla om utvecklandet av bilen, som det var menat från början. ![]() _________________ Mikael Iinatti |
||||||
Re: Audi TT RS 2010
Samma här, nuvarande bilen slipper självklart slask o salt. Men lite soligt väder idag gjorde ju att man blev toksugen på att plocka fram den ur vinterdvalan ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
http://www.millteksport.com/media.fi Milltek verkar börja med 4" för att sedan gå ner till 3". . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 3 besök senaste veckan (70001 totalt) |