Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 35445 besök totalt |
Till berörda parter inom BMWSC ber jag iaf om ursäkt(måns & regnell).
![]() Hoppas på få en liknande tillbaka av dem som tycks veta bäst(se ovan). Bara för att ni sitter med där ni gör har ni ingen rätt att vara översittare. ![]() Tycker bara det verkar inskränkt av er att bara för att man bor i norra delen av landet verkar man inte förstå? Sedan är det så att jag åker på en hel del träffar när jag kan från sturúp i söder till mittsverigebanan i norr , nu senast med Honda , Peugeot , Impreza & Fordklubben. Hur länge måste man ha åkte för att inte vara mindre värd? Men tyvärr har jag inte åkt med BMWSC. Det är som vanligt att i princip alla är myket trevliga när man täffar dem öga mot öga. Som man läser i ert egna forum på rejsa verkar det kunna bli en het potatis av detta. Det ÄR något som kommer beröra ALLA andra som åker bana i andra klubbar. Därför undrar man lite över attityden i trådarna. I en sådan här diskusion måste man "tänka längre än näsan räcker" från båda håll. Verkar bara vara ena parten som behöver tänka på detta???? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Re:
Hej, håller på med ett exakt likadant projekt. enda skillnaden är att jag lägger min i en bmw e30 316. Minfråga till dig är om detta el schemat funkade och om det är samma till en 316 ![]() Mvh Gabriel _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||||||||
Re:
Vet faktiskt inte. Det stämde ju inte riktigt för mig utan jag fick mäta mig fram.. _________________ ![]() BMW 120d BMW M3 E92 |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 35445 besök totalt |