Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW E30 330is -90 "S50B30"
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
35445 besök totalt
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003

Till berörda parter inom BMWSC ber jag iaf om ursäkt(måns & regnell). thumbs up
Hoppas på få en liknande tillbaka av dem som tycks veta bäst(se ovan).
Bara för att ni sitter med där ni gör har ni ingen rätt att vara översittare. thumbs down

Tycker bara det verkar inskränkt av er att bara för att man bor i norra delen av landet verkar man inte förstå?
Sedan är det så att jag åker på en hel del träffar när jag kan från sturúp i söder till mittsverigebanan i norr , nu senast med Honda , Peugeot , Impreza & Fordklubben.
Hur länge måste man ha åkte för att inte vara mindre värd?

Men tyvärr har jag inte åkt med BMWSC.
Det är som vanligt att i princip alla är myket trevliga när man täffar dem öga mot öga.
Som man läser i ert egna forum på rejsa verkar det kunna bli en het potatis av detta.
Det ÄR något som kommer beröra ALLA andra som åker bana i andra klubbar.
Därför undrar man lite över attityden i trådarna.

I en sådan här diskusion måste man "tänka längre än näsan räcker" från båda håll.
Verkar bara vara ena parten som behöver tänka på detta????

Limhamn
Här sen Feb 2011

Re:

kloff skrev:
LotecM3 skrev:
kloff skrev:
Har letat överallt efter kopplingsschema mellan min 318is och en S50. De jag hittar stämmer inte riktigt.. Är det någon som har ett/vet var man kan hitta?

Så här har jag kopplat innan, och även denna bilen som jag köpt är kopplad enligt mtt excelblad.

Tack!

Ska titta på det i helgen, återkommer!

Hej, håller på med ett exakt likadant projekt. enda skillnaden är att jag lägger min i en bmw e30 316.

Minfråga till dig är om detta el schemat funkade och om det är samma till en 316 ?

Mvh Gabriel

M3E46 - 7.34BTG
Vinnare Nordic Time Attack CC 2015
Citera
kloff
Malmö
Här sen Jul 2009

Trådstartare
Re:

Gabbe92 skrev:
kloff skrev:
LotecM3 skrev:
kloff skrev:
Har letat överallt efter kopplingsschema mellan min 318is och en S50. De jag hittar stämmer inte riktigt.. Är det någon som har ett/vet var man kan hitta?

Så här har jag kopplat innan, och även denna bilen som jag köpt är kopplad enligt mtt excelblad.

Tack!

Ska titta på det i helgen, återkommer!

Hej, håller på med ett exakt likadant projekt. enda skillnaden är att jag lägger min i en bmw e30 316.

Minfråga till dig är om detta el schemat funkade och om det är samma till en 316 ?

Mvh Gabriel

Vet faktiskt inte. Det stämde ju inte riktigt för mig utan jag fick mäta mig fram..

BMW 120d
BMW M3 E92
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW E30 330is -90 "S50B30"
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
35445 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande