Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 2 besök senaste veckan (52192 totalt) |
Jäkligt synd att du sålt, men kul att bilen verkar bli kvar i serien. Jag hoppas i alla fall starkt på ditt "alternativ".
Blir det av har du min drömkombo och seriens klart fräckaste bil... ![]() Som vanligt står alltid den gamle E30n till förfogande om körsuget blir för stort. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Rätt Skoog, man kan inte ha samma bil hela livet.
![]() Skall bli spännande att se vad du hittar på. Kliar det i fingrarna så har jag en röd M3a som behöver kärlek som jag kan parkera i verkstan. Helt gratis. ![]() ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||||||
Alternativet som Johan refererar på var en tom Z4 Coupe kaross med certad bur som står i UK till rätt pengar. Drömbygge typ. Extremt moget beslut är att inte köpa utan lägga tiden på annat... ![]() ![]() Johan, vi bygger om din väghållning och kör E30 med S54! Jag vet vart det finns en motor ![]() Om någon är sugen på en Z4 kan ni få kontakten av mig ![]()
Jo, men annars vill inte Samson vara kompis med mig. Han hatar dammiga garagegolv. ![]()
Tack, vilket erbjudande!! ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 2 besök senaste veckan (52192 totalt) |