Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 35299 besök totalt |
Re:
Ja det fins att köpa för en billig penning o är Garanterat värt priset. O det fins hur mycket som helst att köra 24 tim per dygn om man vill. Om det är något som någon undrar över så ställer Jag o Picard gärna upp o hjälper till om vi kan, Vi har nog stöt på dom flesta problem som fins i spelet. hehe, Skulle vara kul om vi blev några så vi kunde bilda ett Team, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
Re:
Hej Björn. om du vill kan du gå in på denna sida så får du reda på allt till RBR. http://www.rbrserien.se/forum/index. / Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||||||||
Re:
Hur är det med Gubben Stig efter helgerna ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
Re:
Tjäna Gubben Ulf . Jo då det är bara fint här och hoppas det är likadant med dig. Kan vara möjligt att jag hoppar in o kör i RBR någon gång framöver. Det är så gott som bara det jag spelar nu mera. Framförallt tycker jag de Engelska sträckorna är ricktigt kul. ![]() _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||||||||
Re:
Vi kan väl ta en fajt nån gång, hör av dej bara, ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
Re:
Har du RBR2010 instalerat ?? i så fall kan vi lägga upp ett eget Rally _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
Laddade ner och installerade en jätteuppgradering till RBR (ca 1GB) "Install_RSRBR_v2009.exe".
Under installationen hittar mitt virusskydd Trojaner bland de nyinstallera mapparna...trodde man kunde lita på nerladdade filer ![]() När man sen startar spelet verkar det inte ha uppgraderats... Någon som lyckats bättre? //Andreas _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||||||||
Re:
Kör du inte RBR 2010,?? det var vissa problem med uppdateringar på 2009, man fick virusvarning o det var lite problem i bland att få det till att fungera, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
Re:
Laddar ner 2010 istället, tack för tipset! ![]() _________________ Andreas Lydig Lotus Elise S2 -01 SÅLD! Westfield Seven 2.0T -03 SÅLD! BMW 323Ti -00 SÅLD! |
||||||||||||
Re:
Hej ! Ulf Är tyvärr inte så ofta inne på rejsa sidan nu för tiden. Har inte RBR2010 installerat, får väl skämmas lite för jag vet inte vad den uppdateringen är till. Har varit lite försiktig med uppdateringar för jag har varit lite rädd att spelet ska börja att strula för mig. / Stig ![]() _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||||||||
RBR 2009 +2010 är helt annorlunda än originalet, Där fins det hur mycket bilar som helst,+ att man kan välja vilket underlag man vill ha på alla sträckor + att det fins natt körning, Men för att vara säker på att det ska fungera bra så bör man göra 2 installationer av RBR.En som man bara har RBR original + en som du lägger in 2010,+ att dum ska ligga direkt under C,D eller vad man har för diskar, Alltså dom ska inte liga i C:program eller liknande,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
Re:
Här kan ni få svar på en hel del som rör RBR, http://uffes.forum24.se/ _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 35299 besök totalt |