Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 2 besök senaste veckan (21759 totalt) |
![]() ![]() ![]() Ska bara ta en dusch sen blir det garaget igen, började 9:00 och slutar inte förän bilen är redo för par testvarv på ring toftanäs lagom till soluppgången imorgon. Återstår: Bromsluftning (strular), batterilåda, stol, bälte och nån kabelsko för att rulla. Sen blir det motor och hjul-inställning imorron. Vilken timing! ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||||
slå gärna en pling om du hittar nån å lifta med, jag har också lite dåligt med bil just nu... å kanske är tvungen att rikta min uppmärksamhet åt ett annat håll ![]() ![]() ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||||
tenta nu igen? ![]() |
||||||||
Nää den gick fint... flicka snarare ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||||
Men ta med flickan ![]() ![]() Habbe -> Ha ha ha... Vad har du gjort med bilen nu då. Sist var det soppapumpen, nu är det något annat. Kan det vara så din bil har prestationsångest? ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||
Re: Upprop och påminelse
OK, då får jag revidera min post till Alfa 75NS (No Spark)... ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||||||||
|
||||||||
om vi är tidigt uppe (som bestämt) så borde det finnas tid över att skrämma liv i "NS:en" (kanske NF är mer passande då det verkar vara ett soppa problem... dags att se över jorden till spridarna kanske?) Som uppdatering på köra fronten så se signaturen... ![]() ![]() Sciroccon har rullat för egen maskin nu, bara bromsstrulet som kan sätta käppar i hjulen. Tur att det finns en fungerande Golf Mk1:a som donatorbil... ![]() Motorn kändes lagom pigg, återstår lite finlir med soppan antar jag. Om det blir banåka av så får jag redan nu säga att Rc ligger under grundvattennivå så håller vi förväntningarna på rätt sida minuten... ![]() ![]() Ses imorrn! _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||||
Yeeesss
![]() äntligen några bilar som potetniellt inte kör om mig varje varv ![]() Jag har plats att köra folk, men det är från Malmö.. ![]() Håller tummarna för Alfan NF... du har ju varit så sugen på att köra.. Men volvon går väl också.. bara du inte varvar sönder den ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||||||
Annars kan ni fråga mig om ni får åka med.. En av er får dock åka baksäte i 944:an.. ![]() 040-911928 / 0709-993959 _________________ Anders Hansson |
||||||||
![]() ![]() |
||||||||
I resten av Sverige anses avståndet mellan Lund och Sturup (ca 2-3 mil?) inte som långt..... ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||||
Tack så mycket Anders att du tar hand om studenterna .. Jag kommer köra till Sturup heeelt själv i min bil ![]() ![]() Jeppson och Fyhr -> om ni inte har panikbrottom hör av er till mig, så slipper Anders åka skåne runt för att hämta er. ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||||
Min hustru har suttit i baksätet hela året när vi åkt med cabben, vi har barnstol i framsätet. T o m jag har suttit där och det går bra upp till 10 mil eller så. Skåningar verkar vara av klent virke, eller? ;-) F ö kan man fälla sätet på en 944 coupe och ligga bekvämt i skuffen och vila _________________ Pär Hylander |
||||||||
Mjaa, njaa... Körde väl 200m utan bromsar bara för att dämpa ångesten... ![]() 11:55 idag kastades handduken in då jag fortfarande inte fått nån bromsverkan värd namnet. ![]() Men tack ändå, nu ska den inte rivas fler gånger (iaf inte till den grad som det gjordes). _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||||
Jag fick ju sitta fram, var ju iiiiiiinga problem med utrymme
![]() Fyhr fick ju också plats och itne hörde jag att han klagade... Vi kom ju fram, det var ju huvudsaken ![]() |
||||||||
Är det inte takhöjden bak som är det stora problemet i en 944:a? Jag har aldrig suttit i en sån men jag vet hur det brukar se ut i bilar med liknande form och planlösning. I en cab slipper man ju det problemet om man kör med taket nere. Är det uppe är det ju iaf lite flexibelt ![]() Fast annars håller jag med dig, sträckan Malmö - Sturup är ju bara en tur runt kvarteret ![]() _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 2 besök senaste veckan (21759 totalt) |