Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 12157 besök totalt |
Pizzonia också kanske? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Håller med. Var det någon som sa spam? ![]() Nu behöver Alonso bara några få poäng under tre rejs för att allt ska bli klart ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Man kan väl både tugga tuggummi och gå samtidigt ![]() |
||||||
Dessutom är vi så insatta att själva resultatet och utvecklingen av loppet redan är given ![]() ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Inte på vilket ställe som helst heller... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Kan bara hålla med ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Renault är franskt senast jag kollade... ![]() Alonso är Spanjor. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Jag vet, det var därför jag undrade... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
närmaste är väl Montagny som kör Renåttens tredje-bil, så det räknas väl lite...... |
||||||
ursch vad det måste ha kännts att kliva in i däcken i 300-310 blås.... ![]() EDIT: såg nu vilken bil det va på fotot och att den va i botten och inte över krönet ![]() klart det bästa loppet i år enlig min mening. sato har nog dock inget att hämta i F1 nästa år skulle jag gissa. den va tummen ner! mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
Villnöv Stod då verklgein för god underhållning.
![]() Förvånad över att pizzonia inte kunde göra bättre ifrån sig, kunde väl tagit båda mercorna, än om det gick dåligt på kvalet förväntade jag mig mera i racet! Hade inte Williams klåpat sig med depåstrategin så hade de varit högt placerade iaf, webber.. Men detta var ju ingetning gentemot toyotas jätte tabbar! Var ju så kul att se lillschumi på pallplats.! Tror Sato att han fortfarande kör gocart? _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||
Schumi efter att knäppt till Sato på hjälmen
![]() ![]() Montoya, stackarn.. andra gången på kort tid en som inte har med saken att göra förstör. Men Spa levererade till spännande racing som vanligt! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||||
vad va skillnaden mellan deras "olyckor" ??? enligt vad jag kunde se var det exakt samma fast Pizzonas var väll isf värre med tanke på att det inte var i starten och att han var ensam med Montoya... ![]() jamenar dom tjänar ju $8000 innan dom ens hunnit få på sig hjälmen så det kan ju knappt räknas som "straff"... betänker man hur det försämrade Kimis möjlighet att kriga om mästerskapet så var väll det en tabbe om något ?? _________________ MackeMaehlum |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 12157 besök totalt |