Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 30459 besök totalt |
Re:
Grattis! Härlig samling bilar du har nu. ![]() CSL:en är ju en drömbil. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||
Re:
Man tackar!! Jag var och tittade till den en runda i eftermiddags. Vill bara ut och ge gärnet ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||
Re:
Tackar! Visst är den några bilar men en ska bort... _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||
Det är bara att gratulera.
Testade själv en för några veckor sen och kan ju säga att det var ju ingen tråkig upplevelse direkt. _________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||||||||
Grattis
Grattis till en superbil. Jag har gått och dreglat över en CSL för någon tid sedan. Det eller en GT3 skulle sitta som en fläskläpp. Men nu är min bil på bantningskurs och får isatt en skruvbur. Så jag får nog hålla mig kvar i E36-land en stund till. Du får säga till när du har öppet garage. Jag lovar att inte slajma för mycket. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||||||||
Re:
Gäller det bara bilar..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
Japp vi har alla den åkomman.. hehe _________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||||||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||||
Re:
Var finns åkturslistan så man kan skriva upp sig för en tur? ![]() Grattis till nya bilen! _________________ Lasse Alfons |
||||||||
Re:
Man tackar! om du följer med till Ringen månads skiftet April/Maj så ska vi väll kunna ordna det ![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||
Re:
Kanske blir så, who knows! Det är ju inte så långt till Gotland..... ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 30459 besök totalt |