Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 2 besök senaste veckan (26105 totalt) |
Re:
Både jag och David Eklund är bra på att dricka Bitburger och har många som vi ska dricka för under resan, vi gör er gjärna sällskap på pisten på lördag kväll ![]() Har du äntligen köpt en ny leksak ![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Re:
Vadå bärgad? ![]() En leksak ska köras runt en bana... inte bärgas runt! ![]() |
||||
Undertecknad kan intyga att Qvisfr nya racer går bra. Både i väg-ren och på sidovägar.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jag flyger ner från Nyköping på lördagmorgon 06:50 och tar sen lilla hyrbilen till CSL:en.. Sen blir det för hoppningsvis lite körning på lördagkväll och sen sluter jag oxå upp på pistenklause på kvällen..
Kul Kul... Nu längtar man ordentligt.. _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Då flyger ni förbi oss när vi är i danmark nånstans... siktar oxo på lite körning på eftermiddagen och sedan en kväll på pistenklause (som vi aldrig har varit innan men det verkar ju vara dit man ska på kvällen!). ![]() |
||||
Re:
Även er Kapten ombord imorgon har Ringen erfarenhet!!! Han har en röd GT3 MkI i garaget kan jag lova!!! Han är informerad om den stora andelen rejsa folk som skall med.. ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Ja, och vi nybörjare följer väl bara strömmen, börjar bli hungrig bara av tanken på god mat
![]() Som sagt en S3:a med 2 Audioter ![]() ![]() Flyg? ne nu fuskar ni, då är ni ju utvilade och orkar hela kvällen, och en annan somnar efter 2 bägare ![]() Ska sätta ett X på biltaket så ni kan följa oss från ovan. LÄNGTAR!!!!! _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
"och nu flyger vi över Schwedenkreuz, det berömda krönet...." ![]() ![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Här är helt underbart!!!
Vi har klarblå himmel och en 24 grader, ![]() Vi har spanat in depån, och det provkördes lite grann på fm på GP banan, då Industripoolen körde NS. Vid 16 börjar kvällsträningen, och den skall vi försöka titta lite på. Nu har man suttit ute vid Blau Ecke och intagit föda, och givetvis är man röd i fejan ![]() ![]() Die sonne scheint! ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
![]() ![]() Hörde just på Radio P3 en rapport från Axel B som var på gång ner och delgav radiolyssnarna vad man kan hitta på i Tyskland på en gammal motorbana ![]() Ha en trevlig helg alla! och vaknar jag med hicka nån gång under helgen så vet jag att ni tänker på mig! / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 2 besök senaste veckan (26105 totalt) |