| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Här köper du skruv, mutter och bult
|
98 besök senaste veckan (228794 totalt) |
|
Någon som vet vart jag kan hitta några stycken muttrar i udda dim:
M6x0.9
Det är ett v-bands klammer som borde ha m6x1 gänga men verkar som värmen har dragit ihop gängan.. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
|
Re:
En sökning bort: https://www.etra.se/sv/kalei-mutterz _________________ T 0 N Y J 0 N S S 0 N Grace, Space and Pace. |
||||||
|
Re:
Den hade jag redan läst men dom verkar vända sig till företagskunder "Etras webshop är i dagsläget endast tillgänglig för redan befintliga kunder." Jag har dock skickat ett mejl med fråga till dom.. Men jag inser jag glömde nämna " något ställe man kan köpa några stycken som privatkund utan massa pålägg och dyra frakter" _________________ Martin Ehrsson RS8
||||||
|
Re:
Du vet redan att svaret på din fråga är; ringa Siefverts och böna & be på dina bara knän att de tar in ditt udda önskemål. För övrigt misstror jag starkt din arbetshypotes att en gängstigning förändras gm värmepåverkan. Du har nog snarare en situation med rost och skit i gängorna. _________________ T 0 N Y J 0 N S S 0 N Grace, Space and Pace. |
||||||
|
Jag har sökt på nätet och hittat info att det ska vara std M6x1 gänga på EFR v-bandet men sådan mutter eller gängsnitt går inte att få på och kollar jag med gängtolk så visar det 0.9 stigning.
Här jämförelse med en M6 skruv:
_________________ Martin Ehrsson RS8
||||||
|
Lättare att köpa ett nytt V-förband? https://www.biltema.se/bil---mc/tuni
_________________ T 0 N Y J 0 N S S 0 N Grace, Space and Pace. |
||||||
|
Re:
Det skulle det kunna vara Dock när jag sökte på efr så hittade jag info om M6x1
_________________ Martin Ehrsson RS8
||||||
|
Re:
Efr görs väl av Borg warner. Lär väl vara tumgänga på dom. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Här köper du skruv, mutter och bult
|
98 besök senaste veckan (228794 totalt) |