Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 54864 besök totalt |
Har inte bestämt hur jag skall göra ännu. Det är ju LÅÅÅÅÅNGT kvar till premiären.
![]() Drömmen vore en S14 i 2,5 liters gruppA / DTM. man är ju lite "skadad" ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Gw-Ax En av de absolut bästa DTM filmerna på youtube En tids era man tyvärr aldrig får uppleva igen. _________________ Nicklas Ericsson 0760-528886 |
||
Re:
Du får väl lägga ett bud ![]() _________________ Jonas Sandborg BMW M3 E30 -87 Såld BMW M3 E90 -11 Såld BMW 3.0 CSI -72 Porsche 996 GT3 -04 Såld Lotus Exige S240 -08 Shelby gt350 -17 |
||
Re:
Lugn Nicke, du är inte alls "Lite" skadad ![]() ![]() Tack dessutom för 6 minuter av livskvalite med tårar i ögonen! Man skulle bygga sig en tidsmaskin, och åka till Tyskland 1992... _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||
lite mer, fast på hemmaplan
![]() http://www.youtube.com/watch?v=dxU5v http://www.youtube.com/watch?v=5qEkt ![]() _________________ Patrik Skoog |
||
Re:
Det där kommer man ihåg att man såg på tv när det begav sig finns nog minst en tävling från -91 på ett videoband nånstans men var ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
|
||
Här har det varit lungt väldigt länge.
Det blev inget tävlande i BMW cup i år men vem vet, ett återfall kanske? Var på falkenberg och skruvade lite Camaro och då började det suga i svängartarmen. Bilen har stått orörd alldeles för länge så hemkommen efter semestern fick jag ett ryck och tog ut henne på en tur och en välbehövlig tvätt. Har tänkt att åka en gång i år i allafall. vi får se var det blir. ![]() ![]() ![]() _________________ Nicklas Ericsson 0760-528886 |
||
I kväll har jag äntligen fått i väg bilen till Haralds bilriktning i Jönköping. Skall fixa till bakskärmen som inte är så snygg, förhoppningsvis kommer en ny front med kolfiberkniv dit också.
Vad som händer i sommar får vi se. det finns några intressenter men jag är inte jättesugen på att sälja. _________________ Nicklas Ericsson 0760-528886 |
||
Re:
Räkna med mig som "mek" ![]() |
||
_________________ Nicklas Ericsson 0760-528886 |
||
Re:
Gott Hobbe !! Du kan ju köra något pass om du vill.[/quote] OM jag vill!!! ![]() |
||
oj oj oj va kul det var att köra igen, Kanonarrangemang med mycket körning. ca. 70 - 80 bilar, massor med folk - och SOL
![]() Hela dagen flöt på bra, det var bara ett lossat distansblock som ställde till det lite men det fixades utan större bekymmer. Jag hade som plan att försöka förbättra min bästatid (58,97)på Kullen men det gick inte idag. banan var absolut inte optimal för detta, Inte det bästa fästet och efter Mohlin har det blivit riktigt hoppigt. Även in under bron har guppet blivit betydligt värre. Körde alla pass utom det första med passagerare och vi hade kanonkul heladagen. ![]() ![]() ![]() ![]() Hobbe körde också, ![]() _________________ Nicklas Ericsson 0760-528886 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 54864 besök totalt |