Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 1 besök senaste veckan (50613 totalt) |
Re:
Sicken blysläde ![]() _________________ Johan Jarl Opel Speedster TURBO -05 |
||
smög du in mot stockhplm via alvik idag runt halv 11 ??? de var likadan vinge å ett JÄVLIGT fint ljud samt nån klisterdekor på bilen om de var du så jävligt ball bil måste jag säga
![]() ![]() ![]() _________________ Emil Öberg leksaks lös ![]() |
||
Det hoppas jag verkligen inte, bilen ska stå nere hos RSR på Nürburgring :-)
Den åkte ner med Eurotransport i lördags.... _________________ Martin Czernik Dodge Viper RT/10 1994 Chevrolet Corvette C5-FRC 2000 www.tiocylindrar.se www.åttacylindrar.se |
||
_________________ Martin Czernik Dodge Viper RT/10 1994 Chevrolet Corvette C5-FRC 2000 www.tiocylindrar.se www.åttacylindrar.se |
||
_________________ Martin Czernik Dodge Viper RT/10 1994 Chevrolet Corvette C5-FRC 2000 www.tiocylindrar.se www.åttacylindrar.se |
||
Då var man tillbaka från 3 dagar nere på Nürburgring och vad ska jag säga, bilen über-presterade.
![]() Lyckades med en 8:57 BTG i mitt bakfulla tillstånd, precis innan som stängde ner banan. ![]() Länk till film av 8:57-varvet, blog och mer bilder: http://martin.czernik.com/2011/04/nu Enjoy! _________________ Martin Czernik Dodge Viper RT/10 1994 Chevrolet Corvette C5-FRC 2000 www.tiocylindrar.se www.åttacylindrar.se |
||
Då har äntligen sista delarna för i år dykt upp från USA:
Efter mycket om och men så beställde jag bromskylkanalerna från DRM. ![]() Får hoppas att det inte blir så krångligt att montera dom som många har varnat mig för.... _________________ Martin Czernik Dodge Viper RT/10 1994 Chevrolet Corvette C5-FRC 2000 www.tiocylindrar.se www.åttacylindrar.se |
||
Jepp det var precis så svårt som folk varnat mig för att montera skiten:
![]() Förutom de delar som kom från USA var man tvungen att ta loss de befintliga rören i fronten på bilen, lättare sagt än gjort visade det sig. När jag väl fått loss det hela, var det dags att kapa dom för att få plats med de nya rören. ![]() Sedan blev det en massa skärande i hjulhuset för att få plats med allt det nya, massa hål och skruvar som fick fixas, rör som skulle träs på (allt var lite, lite för litet). Till slut var allt på plats och jag glömde naturligtvis plåta slutresultatet, får återkomma till det. Så nu är allt klart för årets sista dag på Mantorp, du kommer väl med? Alla pengar kommer gå till Barncancerfonden, läs mer på: http://www.vikörförlivet.se _________________ Martin Czernik Dodge Viper RT/10 1994 Chevrolet Corvette C5-FRC 2000 www.tiocylindrar.se www.åttacylindrar.se |
||
Re:
Vad kostade kittet? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 1 besök senaste veckan (50613 totalt) |