Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
lamborghini.gallardo.se -racing...
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11   >>
34729 besök totalt
Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005
Inlägg: 340



Christer Sunesson skrev:
Byt Bil skrev:
Christer Sunesson skrev:
Christer Sunesson skrev:
Får väl byta spidern mot en Gallardo roadster när priserna kommit ner lite.


Kan nog inte vänta på att priserna ska falla.

Var ute med frugan i Gallardon idag och hon sa direkt att Ferrarin skulle bytas bort
mot en orange Gallardo roadster.

Så nu är det brådis innan hon ändrar sig.

Så nu måste man bli av med en 360 F1 spider. Nån sugen?


Ursäkta mig om jag *host* *host* nu börjar deklarera en lite avvikande uppfattning. Jag menar STORT GRATTIS till din Gallardo. Men ska du ha en Gallardo Spyder OCKSÅ? ord som "fantasilöst" dyker ofrånkomligt upp i mitt huvud... Jag presenterar här flera anledningar:

I valet mellan en F430 Coupé och en Gallardo Coupé så föredrar jag (bevisligen) den sistnämnda. (Varför, framgår bl.a. på min hemsida.)

I valet mellan en F430 Spider och en Gallardo Spyder, måste jag dock säga att mitt val skulle ha fallit på Ferrarin. För här är det plötsligt helt andra parametrar som spelar in, när vi pratar en cabbe. Då är det utseende och flärd som kommer i första hand, och där tycker jag Ferrari har lyckats något bättre.

om man sedan lägger in i beräkningen att man redan har en täckt Gallardo, blir ju verkligen anledningen desto mindre att skaffa sig ytterligare en likadan, om än med tygtak. Jag är av den bestämda uppfattningen att ombyte förnöjer, och nog är det väl då roligare att kunna alternera mellan två lite mer olika bilar, än mellan två likadana, där endast taket utgör skillnaden...

Förutom detta, så vill jag även tillägga att skillnaden mellan en F360 och en F430 är milsvid. Så länge som vi pratar Coupé så känns en 360 totalt ointressant för mig, eftersom jag vet att 430'n är så mycket bättre. Men, enligt ovanstående konstaterande, så gäller andra bedömningspunkter när det gäller en cab. I denna jämförelse så tycker jag att en 360 Spider kan fylla sin funktion nästan lika bra som en 430 Spider. Om man inte är i akut behov av att minska sin förmögenhet, så är det knappt att jag ser någon anledning till att göra denna uppgradering.

Slutsatsen av dessa, mina egna personliga, reflektioner är att jag tycker att ditt nuvarande innehav av en Gallardo Coupé och en 360 Spider är i princip det absolut bästa man kan ställa in i sitt garage. Jag skulle nog inte göra några förändringar om jag vore du...

Men om du absolut vill ha lite förändringar i ditt liv, så kan jag tänka mig att göra ett jämnt byte mellan din 360 och min Porsche 987 Boxster S -05 (gul, såklart). Den är för övrigt till salu för alla spekulanter. En grymt fin bil som jag är jättenöjd med, men jag känner att jag inte kan motivera merkostnaden för det mervärde som jag får...
Porsche annons


Efter att ha kört Gallardon 1/2a lördagen och Ferrarin resten av lördagen så måste jag säga att Ferrarin
känns tråkig,omodern o skringlig. Jag har inte kört 430 spider så där kan jag inte uttala mig.
Kan bara säga att Gallardon är helt underbar.

Sen en sak till.Jag lär inte möta en Gallardo roadster så där ofta.
Ferraris finns där lite för många av där jag bor men där finns bara en Lambo än sålänge.

En sak till. Det blev som på tröjan du visade tidigare i tråden. Och vem vill ha en spräckt Ferrari :-) .



om det handlar om att inte bli spräckt av grannen är väl både F430 och Gallardo spider lite väl mainstream och förutsägbara val, varför inte köpa en lite ovanligare cab som Porsche carrera GT, Maserati MC12 eller en Pagani Zonda spider. Förr eller senare kommer du att möta en annan Gallardo spider.

_________________
Avregistrerad användare
Citera
Alfons
Växjö
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1354



Vilka I-landsproblem ni har....

_________________
Lasse Alfons
Citera
Erik Börnstedt
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 315



Sen är ju Porsche carrera GT, Maserati MC12 och Pagani Zonda spider lite dyrare också

Men har man cash så :P



//Erik B

_________________
Erik Börnstedt
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5158

Namndispens
Namndispens


Test Lamborghini Gallardo SE


http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10611

0-100 km/h 4,2 s
0-130 km/h 6,6 s
0-160 km/h 8,9 s
0-200 km/h 13,6 s - Långsammare än BMW M6, snabbare än M5
Viertelmeile
0-402,34 m 12,4 s

Bremsweg (Verzögerung)
100-0 km/h kalt 39,9 m (-9,8 m/s²)
100-0 km/h warm 37,5 m (-10,5 m/s²)
200-0 km/h warm 138,5 m (-11,2 m/s²)

_________________
Erik B
Såld: Megane RS Cup 250
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 738


Trådstartare
Jörgen Carlsson skrev:
Hej på er,Erik J, Erik B o Christer.
Jag måste försvara 360 lite.Ni tycker den är ointressant o omodern mm.Ni jämför en bil som kom
1999.För 7 år sedan var det den som gällde då fanns varken Gallardo,430 el 996 TT.Jag har kört 360
sedan år 2000och den är helt ok.är inne på min andra.Men tack o lov går utvecklingen framåt.Både 430
o Gallardon är bättre bilar,men de är posörvagnar.Riktig bil,då kör jag GT3 el den bästa jag kört=
Min Bmw E46,som Ellen Lohr tävlade med i Tyska DTC.Vilken helt otrolig känsla.Förklaring är vikten,
Ferrari 430,Lambo o Porsche TT är lite för tunga.
Jag har även en Carrera Cup -05,super bil men både den och Bmwn är värdelösa eftersom de inte
går att regga.

Ps När Spidern säljs,blir det nog en Gallardo Spyder.


Tjenare

Men då är vi ju helt överens. Att 360 inte känns intressant för mig har helt och hållet att göra med att den blivit lite till åren kommen. Det fanns en tid då även jag var störtförälskad i F360. Men dagen då 430'n kom ut så blev 360 plötsligt väldigt gammal över en natt...

Däremot så måste jag ge lite svar på tal om att jag varje dag i veckan hellre kör "posörvagnen" Gallardo eller F430 i jämförelse med "dussin/svensson-vagnen" GT3. Att köra en GT3 till ett banmöte måste ju vara ungefär lika spännande som att köra en Volvo V70 till ICA MAXI. Och någon posering med min Gallardo, lovar jag att du ska slippa se till sommaren...

För att fortsätta på min inslagna linje med att ge mina personliga köpråd: Sälj både GT3'n och 360'n och köp en F430 istället. Då kan du BÅDE posera inne i sta'n och regera på banmötena. Sist jag pratade med Mika så var fortfarande hans bil till salu. Den är grymt fin, med rätt utrustning. Köp den, så slipper du vänta i två år på en ny också... Sådär, nu har jag löst alla dina problem!

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 738


Trådstartare
Erik Börnstedt skrev:
Sen är ju Porsche carrera GT, Maserati MC12 och Pagani Zonda spider lite dyrare också

Men har man cash så :P

//Erik B


Jag har sett betydligt fler Carrera GT än Gallardo på de banträffar som jag varit på. Men om någon är sugen på en Carrera GT, så kan jag nog få fram en till bra pengar...

Maserati MC12 kan bli betydligt svårare att få tag i, med tanke på det begränsade antalet som finns.

Pagani Zonda är ju en jäkligt läcker och exklusiv bil, men jag skulle inte byta min Gallardo mot en sådan -ens till jämna pengar...

Passa istället på att gynna den svenska bilindustrin: Köp en Koenigsegg om du vill sticka ut från mängden!

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490



Byt Bil skrev:

Pagani Zonda är ju en jäkligt läcker och exklusiv bil, men jag skulle inte byta min Gallardo mot en sådan -ens till jämna pengar...


Med sådana uttalanden har du nog svårt övertyga andra med personliga köpråd.

_________________
Anders Berglund
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1396



Erik: Erkän du vill ha en Ferrari!
Samt du inte vet hur man gör hemsidor längre...
/Jimmy Särås

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 738


Trådstartare
Särås skrev:
Erik: Erkän du vill ha en Ferrari!
Samt du inte vet hur man gör hemsidor längre...
/Jimmy Särås


Visst, om någon slänger en F430 Spider efter mig, så tar jag gärna emot den! (Hellre än en Pagani Zonda...)

På min tid så gjorde man alla hemsidor i Notepad. Bakåtsträvare som jag är(...) så ser jag som min uppgift att fortsätta att hålla liv i den metoden. Inget jäkla fuskande med massa specialdesignade program som genererar html-kod efter att man lagt in sin information i Frontpage eller PowerPoint eller något annat fånigt. Nej, får jag bara någon som fixar designen åt mig, så knackar jag hemsidan själv i gamla hederliga Notepad. Då vet man att det blir som man vill ha det...

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778



Byt Bil skrev:
[
Att köra en GT3 till ett banmöte måste ju vara ungefär lika spännande som att köra en Volvo V70 till ICA MAXI.


Körde inte du Audi kombi till banmöten tidigare

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
HTR
Stockholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 467



MatroxMGA skrev:
Byt Bil skrev:
[
Att köra en GT3 till ett banmöte måste ju vara ungefär lika spännande som att köra en Volvo V70 till ICA MAXI.


Körde inte du Audi kombi till banmöten tidigare


Det var darfor han var sa snabb..

_________________
Henrik Troeng
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 738


Trådstartare
MatroxMGA skrev:
Byt Bil skrev:

Att köra en GT3 till ett banmöte måste ju vara ungefär lika spännande som att köra en Volvo V70 till ICA MAXI.


Körde inte du Audi kombi till banmöten tidigare


Äntligen någon som plockade upp detta uttalande. Jag trodde att jag skulle få kompanistryk med detsamma när jag stack ut hakan på detta vis. Men tydligen så håller de flesta med mig?

Du vet ju själv Philip vad som händer när du tar din GT3'a till en banträff. Det blir ju svårt att hitta den på parkeringen bland alla andra GT3'or. Och det är det som gör att jag tycker att det är ett så tråkigt och förutsägbart bilval. Kommer man med en gul Audikombi så har man kanske inte de absolut bästa förutsättningarna att vara snabbast på banan, men man sticker ju i alla fall ut från mängden. Och det är något som i alla fall jag sätter värde på. Om det sedan visar sig att man ändå är snabbast på banan, så blir det ju dubbel glädje...

Men du hade väl också något nytt på G till kommande säsong, eller hur var det?

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005
Inlägg: 340



FEED ME skrev:
MatroxMGA skrev:
Byt Bil skrev:

Att köra en GT3 till ett banmöte måste ju vara ungefär lika spännande som att köra en Volvo V70 till ICA MAXI.


Körde inte du Audi kombi till banmöten tidigare


Äntligen någon som plockade upp detta uttalande. Jag trodde att jag skulle få kompanistryk med detsamma när jag stack ut hakan på detta vis. Men tydligen så håller de flesta med mig?

Du vet ju själv Philip vad som händer när du tar din GT3'a till en banträff. Det blir ju svårt att hitta den på parkeringen bland alla andra GT3'or. Och det är det som gör att jag tycker att det är ett så tråkigt och förutsägbart bilval. Kommer man med en gul Audikombi så har man kanske inte de absolut bästa förutsättningarna att vara snabbast på banan, men man sticker ju i alla fall ut från mängden. Och det är något som i alla fall jag sätter värde på. Om det sedan visar sig att man ändå är snabbast på banan, så blir det ju dubbel glädje...

Men du hade väl också något nytt på G till kommande säsong, eller hur var det?



Vänta nu, en Audi kombi är inte en bil som sticker ut från mängden! om GT3 är ett tråkigt och förutsägbart val, hur "mainstream" är det inte då att ha en hottad Audi A4 kombi (rs4) ? Det är en av de mest sålda mellanklass bilarna i Sverige, även om en rs4 är en cool modell, är det fortfarande en audi kombi. Du har samma resonemang som Volvo 740 tic grabbarna som tycker att just deras aluvinge försedda 740 är unik och häftig trots att det i grunden är en av de vanligaste, tråkigaste och suraste bilarna man kan hitta.

Jag har aldrig kört en GT3 men jag har kört Volvo V70 till ICA MAXI och de är ganska tråkiga, jag tvivlar på att GT3 skulle vara så tråkig. Jag har åkt med i Ferrari F430 och de nästan lika tråkiga som vilken bil som helst om man bara pruttar runt. Med ditt resonemang är troligen både F430 och Gallardo minst lika "tråkiga" som en GT3 när det bär iväg till ICA MAXI.

om du verkligen vill sticka ut på banträffarna gör du det bäst i en bil som uppenbart inte hör hemma där, tex i en SUV. En bil som är lämpad att köras på bana kommer alltid att "smälta in" i depån.

_________________
Avregistrerad användare
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 738


Trådstartare
Avregistrerad anv. skrev:

Vänta nu, en Audi kombi är inte en bil som sticker ut från mängden! om GT3 är ett tråkigt och förutsägbart val, hur "mainstream" är det inte då att ha en hottad Audi A4 kombi (rs4) ? Det är en av de mest sålda mellanklass bilarna i Sverige, även om en rs4 är en cool modell, är det fortfarande en audi kombi. Du har samma resonemang som Volvo 740 tic grabbarna som tycker att just deras aluvinge försedda 740 är unik och häftig trots att det i grunden är en av de vanligaste, tråkigaste och suraste bilarna man kan hitta.

Jag har aldrig kört en GT3 men jag har kört Volvo V70 till ICA MAXI och de är ganska tråkiga, jag tvivlar på att GT3 skulle vara så tråkig. Jag har åkt med i Ferrari F430 och de nästan lika tråkiga som vilken bil som helst om man bara pruttar runt. Med ditt resonemang är troligen både F430 och Gallardo minst lika "tråkiga" som en GT3 när det bär iväg till ICA MAXI.

om du verkligen vill sticka ut på banträffarna gör du det bäst i en bil som uppenbart inte hör hemma där, tex i en SUV. En bil som är lämpad att köras på bana kommer alltid att "smälta in" i depån.


Jo, men observera att jag pratar om två helt olika scenarion. Bankörning kontra vardagskörning. Jag håller med dig om att en Audi RS4 smälter in väldigt bra bland alla andra kombibilar utanför stormarknaden. Men på banträffarna är förhållandet omvänt.

Eftersom jag vägrar att vara som alla andra, så brukar jag därför ta Porschen när jag ska åka och handla och när jag ska ut på racingmöten så tar jag Audikombin...

Att en GT3 skulle vara tråkig att köra har jag heller inte påstått. Det är en fantastiskt kul bil att köra. Tråkigheten består endast i fantasilösheten att vara som alla andra...

Jag har också kört både Gallardo och F430 både på banor och på vanliga vägar. Där måste jag däremot säga emot dig. Även på vanliga tråkiga vägar så är det något magiskt med att sitta bakom en ratt som pryds av en stegrande häst eller en vild tjur. Hela atmosfären, känslan och inte minst ljudet när man gasar på -det ger ståpäls över hela kroppen varje gång. Visst ska man helst befinna sig på en bana, inte minst om man vill behålla körkortet, men även på vanliga vägar så ger dessa bilar en helt fantastisk och oslagbar lyckokänsla!

P.S. Som svar på ditt inlägg i gästboken: Visst kommer det snart både fler bilder och filmer. Men som du själv konstaterar så är det fortfarande vinter och fram tills asfalten har värmts upp, så kommer min Lambo att få stå kvar i garaget...

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005
Inlägg: 340



FEED ME skrev:
Avregistrerad anv. skrev:

Vänta nu, en Audi kombi är inte en bil som sticker ut från mängden! om GT3 är ett tråkigt och förutsägbart val, hur "mainstream" är det inte då att ha en hottad Audi A4 kombi (rs4) ? Det är en av de mest sålda mellanklass bilarna i Sverige, även om en rs4 är en cool modell, är det fortfarande en audi kombi. Du har samma resonemang som Volvo 740 tic grabbarna som tycker att just deras aluvinge försedda 740 är unik och häftig trots att det i grunden är en av de vanligaste, tråkigaste och suraste bilarna man kan hitta.

Jag har aldrig kört en GT3 men jag har kört Volvo V70 till ICA MAXI och de är ganska tråkiga, jag tvivlar på att GT3 skulle vara så tråkig. Jag har åkt med i Ferrari F430 och de nästan lika tråkiga som vilken bil som helst om man bara pruttar runt. Med ditt resonemang är troligen både F430 och Gallardo minst lika "tråkiga" som en GT3 när det bär iväg till ICA MAXI.

om du verkligen vill sticka ut på banträffarna gör du det bäst i en bil som uppenbart inte hör hemma där, tex i en SUV. En bil som är lämpad att köras på bana kommer alltid att "smälta in" i depån.


Jo, men observera att jag pratar om två helt olika scenarion. Bankörning kontra vardagskörning. Jag håller med dig om att en Audi RS4 smälter in väldigt bra bland alla andra kombibilar utanför stormarknaden. Men på banträffarna är förhållandet omvänt.

Eftersom jag vägrar att vara som alla andra, så brukar jag därför ta Porschen när jag ska åka och handla och när jag ska ut på racingmöten så tar jag Audikombin...

Att en GT3 skulle vara tråkig att köra har jag heller inte påstått. Det är en fantastiskt kul bil att köra. Tråkigheten består endast i fantasilösheten att vara som alla andra...

Jag har också kört både Gallardo och F430 både på banor och på vanliga vägar. Där måste jag däremot säga emot dig. Även på vanliga tråkiga vägar så är det något magiskt med att sitta bakom en ratt som pryds av en stegrande häst eller en vild tjur. Hela atmosfären, känslan och inte minst ljudet när man gasar på -det ger ståpäls över hela kroppen varje gång. Visst ska man helst befinna sig på en bana, inte minst om man vill behålla körkortet, men även på vanliga vägar så ger dessa bilar en helt fantastisk och oslagbar lyckokänsla!

P.S. Som svar på ditt inlägg i gästboken: Visst kommer det snart både fler bilder och filmer. Men som du själv konstaterar så är det fortfarande vinter och fram tills asfalten har värmts upp, så kommer min Lambo att få stå kvar i garaget...



ok jag tog i lite när jag sa det där om F430 men det gjorde även du när du snackade om GT3. Det var helt magiskt att åka Ferrari. Om jag inte uppskattade atmosfären i italienska fullblod skulle jag aldrig åka Maserati, där handlar allt om atmosfär, kännsla och historia. Jag förstod vad du menade med porsche GT3 kontra Audi kombi på banträffar. P.S tack för svaret angående gästboken. Jag åker till Arlanda och vidare till spanien kl 04:00 i morgon bitti och är borta tills 3/3 så jag kan troligen inte svara på inlägg mvh Avregistrerad anv.

_________________
Avregistrerad användare
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1396



avus skrev:
MatroxMGA skrev:
Byt Bil skrev:
[
Att köra en GT3 till ett banmöte måste ju vara ungefär lika spännande som att köra en Volvo V70 till ICA MAXI.


Körde inte du Audi kombi till banmöten tidigare


Det var darfor han var sa snabb..


Hahahahahahahaha!
1-0 till team Henrik...
/Jimmy Särås

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1396



FEED ME skrev:
Eftersom jag vägrar att vara som alla andra, så brukar jag därför ta Porschen när jag ska åka och handla och när jag ska ut på racingmöten så tar jag Audikombin...


Nån ljuger här....
Henrik vet Du vad Erik pratar om?
Alla gånger jag sett Erik så har han kommit i en stor VW buss som låter som en traktor...
En buss!!!!!
/Jimmy Särås

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
särås
Enköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1396



FEED ME skrev:
Att 360 inte känns intressant för mig har helt och hållet att göra med att den blivit lite till åren kommen. Det fanns en tid då även jag var störtförälskad i F360. Men dagen då 430'n kom ut så blev 360 plötsligt väldigt gammal över en natt...


Intressant... Allt gamalt är alltså inte bra...

FEED ME skrev:
På min tid så gjorde man alla hemsidor i Notepad. Bakåtsträvare som jag är(...) så ser jag som min uppgift att fortsätta att hålla liv i den metoden. Inget jäkla fuskande med massa specialdesignade program som genererar html-kod efter att man lagt in sin information i Frontpage eller PowerPoint eller något annat fånigt. Nej, får jag bara någon som fixar designen åt mig, så knackar jag hemsidan själv i gamla hederliga Notepad. Då vet man att det blir som man vill ha det...


Men nu vart det de...

/Jimmy Särås

_________________
Jimmy Särås på Stertman Motorsport
www.stertman.se

Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist.
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2745



En gammal bil som jag själv bara älskar är Ferrari 360 Challenge Stradale. Jag vet inte ett skvatt om Ferrari, men man undrar ju om de verkligen kan vara så ömtåliga och dyra i drift/underhåll som man hört ryktet säga. Eller är det kanske bara en av många gammla myter som snurrar runt?

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 862



God this thread sucks (OK I didn't read it all).
All about appearences being different than other people (who cares....), my car is faster than yours bla bla bla, the 360 is 7 year old i.e outdated and consequently not interesting any longer, the GT3 is a main stream car boring to take to a trackday and so on and so on... So much BS on Rejsa, I am confused

I feel no passion for any car here sorry and even less value added thumbs down

_________________
Vincent Mannent
Porsche 964 3,3T
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 738


Trådstartare
Särås skrev:
FEED ME skrev:
Eftersom jag vägrar att vara som alla andra, så brukar jag därför ta Porschen när jag ska åka och handla och när jag ska ut på racingmöten så tar jag Audikombin...


Nån ljuger här....
Henrik vet Du vad Erik pratar om?
Alla gånger jag sett Erik så har han kommit i en stor VW buss som låter som en traktor...
En buss!!!!!
/Jimmy Särås


OK, då. Lite variation förnöjer ju alltid...

Funderar på att investera i ett justerbart Öhlins-chassi till bussen, så att jag kan avlasta Lambon lite från kommande banträffar...

Sedan är det bara att åka ner och hämta pokalen för "snabbaste husbil" på Nordschleife...

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
Allmänt banåkaforum
lamborghini.gallardo.se -racing...
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11   >>
34729 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande