| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till vårträffen på Mantorp 16/5 med BMWSC/BMWCS
|
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 11 besök senaste veckan (27976 totalt) |
|
Något jag hade uppskattat var om man kunde få ha rummen i mån av plats till dagens övningar är avklarade, det är VÄLDIGT trevligt att slippa släpa med allt till banan för att utcheckningen är före bantiden är avklarad. Går inte detta hade det varit bra med ett gemensamt rum eller åtminstone ett låsbart utrymme.
Re:
Det sistnämnda med ett gemensamt utrymme går absolut att ordna! Som sagt, dom är väldigt flexibla och tillmötesgående med det mesta inom rimliga gränser, så om man kommer överens om något brukar det inte vara svårt att ordna det till gästernas belåtenhet
_________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||||||
|
Re: Boende-erbjudande!
Ja jag har bokat hela sjögesta, men är öppen för andra förslag. Dock så stog det på deras hemsida att de bara kan ta emot sällskap upp till 60 pers och vi brukar vara nästan det dubbla. Jag skall kolla upp alternativet. _________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Jag meddelar Sussi.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Liten uppdatering.
Enligt senaste infon så kommer följande samarbetspartners att var på plats: Millway OCL/Brorssons ACM Ancrona BMW original Försäkring GKN Castrol Ett gyllene tillfälle för våra medlemmar att ställa frågor och beställa pryttlar. Dessutom blir det effektmätning med Masens Motor, Cybair med däckmaskiner (däckbyte och frågor), PEAN bromsexperten m.m. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Rykande färsk nyhet:
BMW original Försäkring kommer att lotta ut ett års gratis bilförsäkring till en lycklig vinnare på Mantorp. Medlemskap i BMW Club Schweden krävs (avtalet är skrivet mellan BMW OF och BMWCS). Sök upp BMW original Försäkring och deras tält innan kl. 1500. Utlottning kl. 15:15 under BMWCS-prisutdelningen för utställningsbilar etc. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Re:
Lugna puckar, det verkar som det är jag som sponsrar det priset... 50% upp på premie i år... _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
|
Du är inte ensam
Re:
Gränsen sprängd, 30+ cupbilar i startfältet enligt djungeltrumman
Alla fingrar och tår räcker inte till längre för att räkna alla som längtar efter säsongspremiären. Det ser ut att bli ett nytt rekord vad det gäller antalet deltagande/besökande bilar totalt (BMWSC/BMWCS/inbjudna). Vilken tur att man har en liten bil...
Party on!
_________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Castrol motorolja (BMW sortiment) kommer att finnas till försäljning till rabatterat pris i BMW CS klubbtält.
Information för boende på Sjögestad Motell. Gemensam middag (fläskfile, lax eller vegetariskt) kl. 20.00. Det går också att äta tidigare om hungern så påkallar. Restaurangen stänger kl. 23.00.
Frukost serveras från kl. 07.00 till 09.00. _________________ Carl G Benjamin |
||||||||
|
Re:
Jag har till och med provmonterat mina
Såg helt fantastiskt fint ut! Dom kanske rent av får bli sittande där tills på lördag
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till vårträffen på Mantorp 16/5 med BMWSC/BMWCS
|
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 11 besök senaste veckan (27976 totalt) |