Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 24518 besök totalt |
en fråga bara skulle man inte kunna korta ner practice lite så kanske jag hinner va med hela rejset,för vi tränar ju i alla fall inför rejs och jag kan ju inte tänka mej att alla börjar träna när servern kommer upp tävlingstiden, bara en tanke går det inte så går det inte så är det.
_________________ nils-erik andersson |
||||
mike77: Tyvärr finns ej #13
Hompe: Eftersom Karlén hoppar av och Uffe samt Robin vill vara reserver får Hompe en ordinarie plats. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Håller på att skinna så gott det går, lite knepigt att testa bara.... Schumi får väl #13 jag vill ha #6 och du vill väl ha 003 Nima? ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
Går det att ordna #13 är 25 ledig med andra ord ![]() |
||||
Re:
Kopierar vad Niklas skrev på sidan 2 i denna tråden: om ni vill göra egna skins är det väldigt viktigt att ni gör på rätt sätt. Titta hur den som gjort modden lagt upp det i Team-mappen. Det är inte riktigt som man brukar göra. Här hittar ni templates: http://www.nogripracing.com/details. Han skriver så här: You should observe any car team folder that comes with the mod to check its structure and also its .ini or .car file and you will find out that these cars are a bit different from the original GTREvo cars. You must give a number (for example 09099_***) to the body and windows files you painted. The other files to include in your car folder - namely, the helmet and bodysuit - also need to start with an identical number. Basically, your files must follow the name structure of the mod's car teams folders. |
||||
Ni som vill köra med egna skins. Ta ett nr som ej är upptaget. Då brukar det funka med depåerna mm.
Så därför Rolle kan du ta 13 till Schumi. Nr 3 och 6 finns redan har jag för mig. Men ta nåt nr bara Rolle. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Vi börjar själva kvalet 21.40 och själva rejsen kl 21.45. De håller på till 22.20 cirkus. Jag har tyvärr problem att börja kvalet tidigare tyvärr. Funkar det inte alls med att vi håller på till 22.20? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
_________________ nils-erik andersson |
||||
|
||||
Vilka bilar som är tagna kan ni se i det första inlägget i denna tråd. Där har jag fyllt på allteftersom.
Hur går det förresten med skins? Hompe du brukar väl också hålla på med sånt? Inga fler som tänker måla? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 24518 besök totalt |