Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |
Re: Registreringsproblem? Skriv här utan att behöva logga in
Hej! Är väll en av dom som inte får någon aktiveringskod,kan du hjälpa mig. M.V.H Jonas |
||
får inget mail i retur när jag försöker skapa konto
![]() Hälsningar Arto r-2@passagen.se |
||
|
||
Glömt inlogg och bytt jobb...
Halloj Magnus Jag har bytt jobb och glömt mitt inlogg.. Mitt konto är knutet till min gamla jobbmail. Mao moment 22! Kan du/nån hjälpa mig med mitt konto. Min nya mail är peter.eriksson@fujitsu-siemens.com. Mvh Peter "Puppan" Eriksson |
||
Re: ang regestrering
har du kollat i din skräpmails-mapp på hotmail? ibland lägger sig sådant där... _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
Hej! Jag heter Bernd Hirlinger och jag har försökt att registrera mig hos rejsa och jag angav min e-mailadress så att man kunde trycka på en länk.... MEN!!! jag fick inget mejl så hur ska jag göra nu?? för att jag vill logga in... MVH Bernd Hirlinger |
||
Hej Magnus!
Jag skulle byta mailadress och gjorde något fel och är utslängd nu. Mina nya uppgifter är användarnamn och mailadress. CustomMicke u7201a@koping.net MVH Micke |
||
Magnus är fortfarande inte tillgänlig på forumet, men med lite tur kanske jag eller ngn annan mod få lära oss hur det går till inom kort
![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
ok ursäkta samma person som ovan här igen
Herr V har jag valt som användarnamn och i verkligheten heter jag eric bolin vembi@tjohoo.se är mailen |
||
va reggad här för något år sedan men har glömt mitt användarnamn... går det att skicka uppgifterna via mail eller har man blivit raderad eftersom man inte varit aktiv?? Sandstrom_jonas@hotmail.com är adressen.. tack på förhand...
|
||
Tjena Magnus ! Mina auto inloggning har av ngn. anl. sluta "funka" och problemet är att jag inte minns vare sig anvädarnamn el.koder. Mvh André |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |