| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup 2008
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 1 besök senaste veckan (30354 totalt) |
|
Re:
Jäger hatten är iaf bärgad....
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
olof har alldeles rätt. Det är den 24-25 oktober, med träning på fredagen och rejs på lördag mellan 9-21. _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||||
|
Re:
Kul vi kommer på skidor och tittar
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
_________________ olof Johansson |
||||||
|
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
Är det bara för mig det inte funkar
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
"Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land." står det då för mig. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||
|
Re:
Jag får det inte heller att fungera i kväll men provade igår från hotellet jag bodde på och där funkade det men inte hemma i kväll utan får bara svaret: "Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land." Björne _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
Funkar inte för mig heller - får felet "This video is not available in your country"
Re:
Inte så konstigt, Kalix ligger inte i Sverige! (funkar i skåne)
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Det är nog så att det är i sverige det inte fungerar, skåne är väl inte en del av sverige.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup 2008
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 1 besök senaste veckan (30354 totalt) |