Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 108417 besök totalt |
Re:
Högre ofjädrad vikt också. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Det börjar närma sig!
Kämpa på! Min var på mappning idag ![]() Det finns lite krut i dessa maskinerna även original... ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
Re:
Tyvärr så är min to-do-list mycket längre enn din, men det går sakta men säkert framåt. ![]() ![]() Bli spennande att se hur många ponys ni får i din motor! ![]() _________________ Raymond Andersen |
||||
Re:
Det står i tråden nu ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
Re:
Ingenting mot vad du lär få med dina fina Schrick kammar! _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
Svänghjul
Tja! Fint bygge! Vart kommer svänghjulet ifrån? vikt ? pris? Har du nån erfarenhet på hur en s54 reagerar på lättare svänghjul? mvh Kalle _________________ kalle hult BMW 328ia -97 BMW M3 -94 BMW M3 -95 BMW M3 -96 Super Seven projekt SAAB 99 TURBO -80 |
||||
Re: Svänghjul
Takk för det, Kalle! ![]() ![]() Svänghjulet är från Driftworks, och vikten är straks över 5 kg, om jag inte minns fel. Har inga erfarenheter, men säkert många andra på Rejsa som har det! ![]() _________________ Raymond Andersen |
||||
Re: Svänghjul
Ok tack! Klurar lite på vad jag ska köpa för svänghjul.. ![]() _________________ kalle hult BMW 328ia -97 BMW M3 -94 BMW M3 -95 BMW M3 -96 Super Seven projekt SAAB 99 TURBO -80 |
||||
Här har de ju inte hänt så mycket...
![]() Men nu är garaget strax klart, och jag ska flytta bilen från gamla platsen och häm till min nybygda garage. Hoppas på mer framgång i höst/vinter! ![]() Garaget är på ca. 50 kvm. och är 6,2x8 m. ![]() Bilen står nu på backen för första gång på ca. 5 år, och är klar för att flytta hem till sitt nya häm. ![]() _________________ Raymond Andersen |
||||
Och 3,5 år har gått utan framgång... Men nu har man hittat motivasjon och tid, så målet är att ha den klar till 2023, då är den veteran
![]() ![]() ![]() Har bygt om BBS E88 och tillverkat GTR skärmar. Kommer att softa chassiet lite så jag får den godkänd med skylt. ![]() ![]() ![]() _________________ Raymond Andersen |
||||
Framvang från PeeBee Motorsport såld...
![]() ![]() Handlat inn alu.armar från E30 M3. Dom ska jag montera delar från MRT Engineering på. ![]() Demonterad bakvagn för att byta till originala bärarmar och svetsa inn försterkningar. ![]() Nylackade delar och nya bussningar. ![]() _________________ Raymond Andersen |
||||
Re:
Riktigt ball bil, och helrätt fälgar ![]() ![]() ![]() _________________ Viktor Andersson |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 108417 besök totalt |