Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4097 besök totalt |
Sorry Mattias, banan är avbokad ![]() Vi tar nya tag nästa år igen ![]() |
||
Nu har vi kört riktiga SS. Jag skulle gissa på att det skiljer 2 sekunder ungefär. Det går alltså 2 sek snabbare på Lunda än i riktiga SS. Det beror inte på asfalten utan konerna har lite andra placeringar på riktiga SS. Och det är inte exakt samma avstånd mellan konerna heller. Lunda banan stämmer nog med bilsport skissen, men inte med riktiga banan dock.
_________________ Johan Vikström |
||
2sek = Rätt stor skillnad! Tog det lång tid att lära sig banan?
Vilket parti var svårast? Är banan bredare än Lunda? (ser så ut när jag kollat på filmsekvens, hoppas att U svängen skall vara lättare på Emmaboda än Luna) Från körningarna på Lunda tog det 3-4 report att få ned tiden flera sekunder, sedan fick man kämpa några varv per sekund. _________________ Mattias Skarin |
||
Försökte köra som jag gjorde på Lunda dom 4 första gångerna sedan var de bara o börja om från början
![]() ![]() ![]() Iofs gissar jag bara men 1-2 sek får man nog lägga på mellan banorna. Det skiljde bara 1 sek för mig mellan banorna, men om jag oxo bedömmer hur bra jag körde emmaboda vs lunda. Så körde jag mycket bättre på emmaboda. Lunda tror jag är breddare? Emmaboda kändes väldigt smal speciellt vid vändningen iaf. Det finns många svåra moment.. jag vet inte om nått är svåarare än det andra. Blev iaf toknöjd me min förarprestation ![]() ![]() _________________ Johan Vikström |
||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4097 besök totalt |