Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (11360 totalt) |
Re:
Jag rekommenderade nåt till en kille som precis börjat testa köra bana med gatbilen, jag antog att kraven inte var precision på tusendelen... Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Re:
förstår men ibland är det 10s hitt och ditt med _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Ledsen om jag fortsätter lite offtopic, men jag håller med om att telefon utan puck är ett bättre verktyg än inget.
Jämförde ett pass på 18 varv. Jag fick aldrig 10 sek diff. Första varvet skiljde lite, med det är för att jag inte matchat start och mål helt och att jag rullade sakta i kö ut ur depån. Största skillnaden jag fick var upp emot en tiondel det passet. Visst, det är inte jättevetenskapligt testat, men jag tycker absolut att det är tillräckligt noggrant för att kunna dra nytta av tidtagningen. Sedan är själva loggarna rätt oanvändbara, men det är ju en annan story i mitt tycke. Jag kan iofs haft tur. ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag vill hålla mig offtopic med lite och har inte heller sett såna där 10s problem med mobilapparna eller att spåret är så off.
Dom scenarion jag kan tänka mig att dom sker ofta är: 1. Skit bakom spakarna vid montering av telefonen, dvs. inte fri sikt mot himlen 2. Man köper en billig skräptelefon som inte riktigt orkar med att processa informationen som kommer in _________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös ![]() |
||||
Loggar alla mina varv med telefonen men ibland får man sitta länge och justera start/mål för att varven skall få liknande varvtider. Tar man tiden över flera varv så blir ju felet inte märkbart. Vmax/Vmin är däremot inte möjligt.
_________________ Mattias Hellström |
||||
Re:
SAAben är bakhjulsdriven: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||
Re:
Förklarar saken ![]() ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (11360 totalt) |